Kirjoittaja Aihe: Google drive ja tiedostojen poistaminen (RATKAISTU)  (Luettu 2102 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Google drive asentui kuin itsestään tiedostoselaimeen. Huomasin videotiedostoja, jotka olin siirtänty sinne ja sen jälkeen kopioinut usb-levylle. Yritin poistaa kyseiset tiedostot, mutta siihen xx@gmail.com kansio ei antanut mahdollisuutta. Menin Chromella Google driveen, mutta tiedostot olivat siellä aivan eri järjestyksessä ja samalla huomasin, että se on ilmeisesti siirtänyt kaiken kännykästäni. Onnistuin poistamaan kaksi kyseisistä neljästä tiedostosta, mutta kahta muuta en löytänyt.

En ymmärrä, mitä on pielessä. Dropbox toimii virheettömästi ja yleensä tallennankin sinne väliaikaisia tiedostoja, joita tarvitsen. Siinä alkaa kuitenkin tila olla vähissä.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että Google kopioi tiedostoni kännykästä, mutta haluan poistaa valitsemani tiedostot, vaikka ne olisivat jaettuja vain minun kanssani. Onko parasta käyttää vain internetselainta eikä google drivea tietokoneessa, vaikka Ubuntu Gnome tarjoaakin sellaisen?
« Viimeksi muokattu: 31.07.18 - klo:22.46 kirjoittanut Pontus12 »

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3410
    • Profiili
Vs: Google drive ja tiedostojen poistaminen
« Vastaus #1 : 31.07.18 - klo:09.58 »
Google Drive ilmestyy tiedostoselaimeen, jos lisää järjestelmäasetuksissa Googlen verkkotilin.

Jaettuja tiedostoja ei taida voida poistaa, muita kyllä. Ne poistuvat suoraan, eivät mene roskakorin kautta.

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Vs: Google drive ja tiedostojen poistaminen
« Vastaus #2 : 31.07.18 - klo:22.46 »
En tiedä, mikä nautiluksessa oli tai tilissäni, mutta nyt Google drive toimi normaalisti ja voin poistaa tai lisätä siihen tiedostoja. Tämä aihe on siis ratkaistu.