Kirjoittaja Aihe: Swiftweasel32-3-amd-pgo 3.0.3 ei aukea toisella käyttäjällä Intepridissä  (Luettu 2067 kertaa)

junnuh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 331
    • Profiili
    • Kotisivu
Hei ja tervehdys lämmin!

Käytössä on Inteprid Ibex 8.10 64bit ja siihen asennettu 32bit Swiftweasel selain (versio otsikossa)! :D

Ongelma: Swiftweasel ei aukea koneen toisella käyttäjällä (edit: kun tämä kirjautuu omilla tunnuksillaan sisään tietenkin!!! :o pikkutarkennus, jäi vähän epäselväksi tuo selitys!!), lähtee kyllä aukeamaan. alapalkkiin ilmestyy ohjelman nimi suorakaidelaatikkoon (onko sillä jokin virallinen nimi), hyrrä pyörii ruudulla kertoen ohjelman olevan aukeamassa, mutta sitten se ei aukeakaan!! Kaikki muut ohjelmat toimivat hyvin!!

Omalla puolellani se kyllä toimii ihan hyvin. Swiftweasel on asennettu Hardylle tarkoitetulla scriptillä: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=202537

Päivitetty sitten 3.0.3 versioon  lisäämällä Swiftweasel kolmannen osapuolen ohjelmalähteeksi (deb http://download.tuxfamily.org/swiftweasel hardy multiverse ),  synapticilla poistettu vanha 3.0.1 ja asennettu uusi 3.0.3 versio selaimesta.

Asennus onnistui hyvin, tosin sun java polun asensin uudelleen tällä ohjella (http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22116.msg166009#msg166009). kun se ei toiminut! Saman tein alunperin kun sun java päivittyi ja ei toiminut (linkki rikki!!!) ;D

Hardy aikaan Swiftweasel toimi ihan hyvin myös toisella käyttäjällä!!


Eli nyt mennään mun osaamisen ja tietämisen mustalla alueella! Eli en tiedä mistä päin asiaa voi ruveta ratkomaan! Selain on kyllä asennettu pariinkin otteeseen uudestaan, ei auta asiaan! Foorumia tutkittu ja hakua käytetty. ei apua ole vielä löytynyt!

Siispä lisää apua kaipaan jälleen sillä on mukava oppia taas uutta! ;D

valoisin talviterveisin junnuh
« Viimeksi muokattu: 29.11.08 - klo:23.43 kirjoittanut junnuh »
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com

junnuh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 331
    • Profiili
    • Kotisivu
Hei  ja tervehdys valoinen!

Tuli vielä mieleeni että yritin myös poistaa ja lisätä käyttäjän, ei auttanut!!

Eli swiftweasel ei aukea kuin pääkäyttäjäoikeuksilla!!! Tästäkö on kyse!????? Bugi Intepridin ja Swiftweaselin välillä????? ::)

Eli mitähän asialle voi tehdä?? Apua vinkkejä ja linkkejä otetaan mielihyvin vastaan!

Kiitos lämmin ja valoinen!!! ;D

junnuh
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com

junnuh

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 331
    • Profiili
    • Kotisivu
Hei ja tervehdys talvinen mutta lämmin!

Taitaa olla eka mun kysymys johon en ole saanut vastausta! ;D

Asiaa itse mietittyäni epäilisin että tämä swiftweaselin versio ei toimi ihan täysin Intrepidissä eli tähän ei auta kuin aika! Odotellaan että Swiftweaselille tulee versio 3.0.4 Intrepidille!!! ;D

Eli mun luvalla tämän voi poistaa  ratkaisemattomana foorumilta! Kiitos lämmin!

terveisin valoisin junnuh ;)
valoa lämmöllä ja rakkaudella - ubuntu rulaa
www.junnunterapiat.com