Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
"Versiopäivityksessä voi kadota vaikka kirjanpito tai laskutusohjelma. Mikä yrittäjälle ei ole kiva asia. Jo selaimen katoaminen ja siihen talletut kirjanmerkit ja salasanat voivat olla ongelma myös. " Nuo voivat "kadota" ihan rautaviankin takia.Joten ei suotta hehkuteta varmuuskopioiden merkitystä.
Kone HP Probook 6550 b ja SSD Kingston 240 Gib ja uusi Kernel 4.13.0 - 36. Herjas " Kernel sync ".Työpöydän sain kuntoon 4.13.0 - 26, en kokeillut 4.13.0 - 32.
df -h
No voihan helskutti. Viittaan aloitukseen. Miksi ihmeessä sitä päivitystä pitää sorvata jatkuvasti. On nyt ilmennyt että välillä tuo taukotoiminto pelasi oikein ja nyt kun ajoin taas uuden päivityksen taas sama vika. Levy ei pysähdy kaikki mustana ja vain virtakytkimestä saa sammutettua.
Taitaapa olla niin että joku koodaaja tekee tahallaan kiusaa. MIKSI
Kiitos Nm mutta vanha ja kömpelö ei muista miten edellisen kernelin saan päälle
Tällaisena tavallisena käyttäjänä Teamviewer on minulle helppo, oli siellä toisena koneena Linux tai Win10.Ei tarvitse tikkujen kanssa värkkäillä.
En viitsi enempää kiroilla vaikka mieli tekisi.En tiedä onko kyse kernelistä vai mistä mutta mystinen vaiva on ja nyppii kovasti. Välillä taukotoiminto pelaa aivan oikein ja pysäyttää levyn pyörimisen ja palautuu näppäintä painamalla. Siis kolmekin peräjälkeen oikein ja sitten taas menee idiootti jumiin kuten aiemmin olen selostanut.
Nyt se käy hermoon kun ei voi luottaa toimiiko vai ei. Siis minulla on selaimessa ja työpöydällä useita tiedostoja yhtäaikaa auki joita tarvitsen ja niiden hakeminen uudestaan tuottaa hurjasti vaivaa eikä millään voi muistaa mitkä ja missä olevat olivat juuri avattuna.
Siis minulla on selaimessa ja työpöydällä useita tiedostoja yhtäaikaa auki joita tarvitsen ja niiden hakeminen uudestaan tuottaa hurjasti vaivaa eikä millään voi muistaa mitkä ja missä olevat olivat juuri avattuna.