Kirjoittaja Aihe: Istuntosi vanheni ja lomakkeen tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä uudelle  (Luettu 22818 kertaa)

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Foorumille kirjautuminen on välillä ollut tänään hankalaa.

Tulee ilmoitus->
Koodia: [Valitse]
Istuntosi vanheni ja lomakkeen tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä uudelleen.]
Onko vika minun koneessa vai foorumin systeemeissä?
Kahvi on väkevin juomani

kamara

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2943
    • Profiili
Onko vika minun koneessa vai foorumin systeemeissä?

Oetusarvoisesti foorumissa kiejaudutaan määräajaksi (60 minuuttia), kun laitat kirjautuessasi "Pysy aina kirjautuneena sisälle:" täpän päälle, niin session päälläoloaika ei lopu kesken.

Jos on kirjoittanut pitkän sepostuksen, ja se meinaa hävitä, niin avaa uusi välilehti ja käy siellä kirjautumassa sisälle.
Sen jälkeen klikkaa "päivitä avoin sivu"-painiketta selaimessasi, niin sitten saat lähetettyä uudestaan onnistuneesti.
« Viimeksi muokattu: 28.12.17 - klo:18.17 kirjoittanut kamara »

LeHiX

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 786
    • Profiili
Näkyykö tuo sisälläolo/kirjautuneena aika jostain tilastoista?
Itse en ole vuosiin kirjautunut ulos niin olenkos minä sitten ollut vuosia sisäänkirjautuneena?
Aina (niin kauan kuin muistan) olen päässyt suoraan sisään kun olen selaimeen sivun avannut :)
Nyt on ollut FF:ssä sivu "kiinnitettynä" erään toisen sivuston kanssa ja nykyään FFssa tuo kiinnitys säilyy myös uudelleenkäynnistyksen jälkeen, hm tähän tukikin päivitys tänään, ei löydy edelleenkään uudelleenkäynnistystä valikosta :/

Joutuu terminaalissa komentamaan
Koodia: [Valitse]
killall firefox
firefox & exit
| Pros. AMD Phemon(tm) 9950 :) (4cores) | Emo: ASUS M3A78 | Mem 8GT
| x86_64, ubuntu xorg 22.04  | GeForce GTX 750 Ti/PC

rs

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 120
    • Profiili
jotain häikkää tuossa sisäänkirjautumisessa on, kymmenien yritysten jälkeen pääsin vasta sisään. foorumin etusivulta en päässyt kirjautumaan sisään ollenkaan, vasta siitä alempaa olevasta palkista haun ja rekisteröitymisen välissä olevaa kirjaudu-painiketta klikkaamalla pääsin kirjautumaan

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11430
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Näköjään onnistuu toistaa helposti tuosta yläpalkin kirjautumiskentästä. Ilmeisesti johtuu uudesta teemasta. Palautin vanhan oletusteeman, joten tätä ei pitäisi nyt sattua.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Pendeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 829
    • Profiili
"Istuntosi vanheni ja lomakkeen tarkistus epäonnistui."

Sama vaiva on monella muullakin foorumilla. Sen takia kirjoittelenkin ainakin pitemmät
ja muutenkin työläämmät tekstit - joihin pitää välillä hakea linkkejä tai muuta välitietoa
toisilta sivuilta - ensin jollain tekstieditorilla valmiiksi.

rs

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 120
    • Profiili
tässä kyseessä ei ollut pitkän viestin kirjoittaminen ja istunnon vanheneminen, vaan ettei foorumille päässyt edes kirjautumaan kirjoittamista varten

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
tässä kyseessä ei ollut pitkän viestin kirjoittaminen ja istunnon vanheneminen, vaan ettei foorumille päässyt edes kirjautumaan kirjoittamista varten

Juurikin näin, ja nyt taas pelittää, kiitos.
Kahvi on väkevin juomani