Hei!
Kokeilin LibreOfficen uusia käyttöliittymän näkymiä. Yksi on tämä lehtiö (ribbon) näkymä. Kun sen asetuksista valitsin pien i näkymä tai jotain sellaista, niin kaikki valikot katosivat ja tuosta tilasta ei pääse palaamaan takaisin oletusasetuksiin.
Onkos joku törmännyt tähän - ja osaisiko peräti auttaa onnetonta.