Kirjoittaja Aihe: Ubuntu desktop versioon varayhteys miten toteutan?  (Luettu 1829 kertaa)

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Olen tekemässä internet yhteydelle vikasietoa ns bonida minulla on kaksi yhteyttä. käyttöön tulee teamspeak serveri vinkkejä bondaamisen teolle? toinen yhteys olisi master ja toinen secondary ja jos master tippuu alas niin secondary jatkaa hommia.  Sitten toinen en saanut ubuntun serveri versiossa verkkokortteja toimimaan, en emolevyn omaa enkä sitten myöskään kaksiporttista verkkokorttia mitähän tein väärin ettei toiminut kumpikaan? Asensin kyllä sitten suodaan desktop version mutta vaikuttaako se mitenkään näiden kyseisten hommien toteutukseen?

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16241
    • Profiili
Vs: Ubuntu desktop versioon varayhteys miten toteutan?
« Vastaus #1 : 09.03.17 - klo:15.12 »
Olen tekemässä internet yhteydelle vikasietoa ns bonida minulla on kaksi yhteyttä. käyttöön tulee teamspeak serveri vinkkejä bondaamisen teolle? toinen yhteys olisi master ja toinen secondary ja jos master tippuu alas niin secondary jatkaa hommia.

Tähän esitinkin jo ratkaisuhahmotelman edellisessä aiheessa:
https://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=51893.msg397419#msg397419


Sitten toinen en saanut ubuntun serveri versiossa verkkokortteja toimimaan, en emolevyn omaa enkä sitten myöskään kaksiporttista verkkokorttia mitähän tein väärin ettei toiminut kumpikaan?

Jälkeenpäin arvailemalla aika vaikea selvittää syytä.


Asensin kyllä sitten suodaan desktop version mutta vaikuttaako se mitenkään näiden kyseisten hommien toteutukseen?

Ei vaikuta.