Kirjoittaja Aihe: Thunderbird ei poista delete näppäimellä eikä hiiren oikealla viestiä (RATKAISTU  (Luettu 1970 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Thunderbird ei poista delete näppäimellä eikä myöskään hiiren oikealla viestiä. Minun täytyy aina käyttää shift + delete yhdistelmää. Joidenkin viestien kohdalla olisi hyvä olla peruutusmahdollisuus eli roskakori. Tämä ongelma on ollut koneessani pitkään jo usean Ubuntu-version ajan. Olen muistaakseni kirjoittanut siitä joskus tälle palstalle. Korjatuksi en ole sitä saanut. Vika on todennäköisesti vanhoissa asetuksissa eikä uusi asennus auta, koska joudun aina kopioimaan vanhoja tiedostoja, sillä haluan säilyttää sähköpostini ja asetukseni. Asetukset voin toki tehdä uudestaan, mutta sähköpostit haluaisin säilyttää.
Vika on tietenkin suhteellisen pieni ja olen pärjäillyt sen kanssa, mutta jos siihen kaikesta huolimatta löytyisi ratkaisu, olisin tietenkin hyvin tyytyväinen. Toisessa koneessani Thunderbird toimii normaalisti.
« Viimeksi muokattu: 30.01.17 - klo:14.58 kirjoittanut Pontus12 »

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16245
    • Profiili
Paikalliset sähköpostikansiot voi siirtää vanhasta profiilista uuteen vaikkapa tämän lisäosan avulla:
https://addons.mozilla.org/fi/thunderbird/addon/importexporttools/

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Hei. Sori että vastaan näin myöhään. Kokeilin antamaasi linkkiä, mutta vastaus oli: "Ei löytynyt täsmääviä lisäosia." Sitten älysin etsiä selaimella ja sehän asentui. Kiitos!

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16245
    • Profiili
Hei. Sori että vastaan näin myöhään. Kokeilin antamaasi linkkiä, mutta vastaus oli: "Ei löytynyt täsmääviä lisäosia." Sitten älysin etsiä selaimella ja sehän asentui. Kiitos!

Thunderbirdin kautta lisäosien haku onnistuu Työkalut -> Lisäosat -> Lataa lisäosia ja sitten painamalla Lupaavat-listan yläreunasta Näytä kaikki. Se avaa samaisen addons.mozilla.org-sivuston Thunderbirdin välilehdeksi ja sieltä voi etsiä nimellä.