Kirjoittaja Aihe: Kun kilpaileva kaupallinen verkkopalvelu vie 100 - 0  (Luettu 3436 kertaa)

matsukan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1661
    • Profiili
Vs: Kun kilpaileva kaupallinen verkkopalvelu vie 100 - 0
« Vastaus #20 : 16.12.16 - klo:20.52 »

Onhan se näin paras ja helpoin ei voita aina. Kuka voittaa ja kuka ei on monestikin kuun  asennoista kiinni. Samalla voit miettiä palvelun ulkosasua, onko se luottamusta herättävä ? Vetoaako se muihin ?

Samalla myös luottamuksen saavuttaminen voi olla joskus työn ja tuskan takana.
Pohjois-pohjanmaa
Unohda mokkula : hanki WiFi reititin

-- päivitin profiilin nimeä --

JA5U

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Kun kilpaileva kaupallinen verkkopalvelu vie 100 - 0
« Vastaus #21 : 16.12.16 - klo:22.24 »
Eipä nuo kollegat ainakaan ole haukkunut ja etenkin vertailtaessa erottuu positiivisesti. Ei nekään ymmärrä, että mistä liukasta.
Uutiskirjeiden avausprosentit on sanalla sanoen huikeita >40% ja klikit >20 %.

Ja jo ne seikat, että käytetään https, tietyt tiedot on vain tiettyjen henkilöiden saatavilla, spostit suojattu spämboteilta jne jne jne. pitäis herättää luottamusta.
Tai ainakin sen fiilikset, että "Hei, täähän on miettinyt tätä asiaa sekä mun että asiakkaitten kannalta".

Toki, ulkoasua voisi aina kehittää, mutta en näe, että miksi.
Ei sen toinenkaan tarvi lähtökohtaisesti tehdä muuta kuin hilata hintaa ylöspäin.
Ja jos mietitään, että se on jotakuinkin verrattavissa 90-luvun sivuihin eikä sille ole tehty mitään uudistusta koskaan.

JA5U

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 246
    • Profiili
Vs: Kun kilpaileva kaupallinen verkkopalvelu vie 100 - 0
« Vastaus #22 : 24.12.16 - klo:09.58 »
Ei auta edes reilu alennus > 60 %.

Viimeisimmät kommentit "Onhan tää sun paljon modernimpi ja hienompi".

Sen lisäksi olen kuitenkin saanut yhdeltä asiakkaalta palautteena käräjäuhkauksen ja toinen oli ottanut sovittelutoimistoon yhteyttä.
Näyttää olevan ihmisillä suhteellisuudentaju melko hukassa.

Tilaus on sopimus ja se velvoittaa molempia osapuolia.
Se, että ostaa mainostilaa jostain ja tuottaa itse siihen sisällön ei tarkoita, että se on 100 % kannattavaa - mainonta on aina riski ja varsinkin jos sitä tekee joku tumpelo.
Me tarjotaan ainoastaan alusta ja sille näkyvyyttä piste

Alkaa kypsyttämään tämmöinen  siinä määrin, että varmaan katson käräjille asti nämä tapaukset (ovat siis saaneet tilausta vastaavan palvelun, mutta eivät ole syystä tai toisesta maksaneet vaikka heitä on useamman viikon ajan muistutettu).

Eli popcornit esiin.

jeisson

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 94
    • Profiili
Vs: Kun kilpaileva kaupallinen verkkopalvelu vie 100 - 0
« Vastaus #23 : 30.12.16 - klo:19.40 »
Uskon että "oikeilta" asiakkailta on joskus vaikeaa saada palauetta, varsinkin rakentavaa semmoista. Sen sijaan on helppo saada arviointeja eri asiantuntija ryhmiltä. Netissä ei tarvi ku pyytää ja se on siinä. Front End kysymkset fronttiryhmälle ja mainosarvo johonkin markkinointi-intoilijoiden ryhmään ja backend tietysti sopivaan paikkaan jne. Eli linkkiä kehiin vaan oikeissa paikoissa oikeilla aloituksilla.

Hyvin saat myös palautetta kaupunkkien kehitysyrityksiltä/yhteisöiltä. En tiedä onko semmoista kotipaikkakunnallasi, mutta jossain lähelläsi on joku uusyrityskeskus tms saletisti. He eivät tee muuta ku yrittää auttaa yrityksiä.
Myös Tekes arvioi tuotteesi. Hae rahoitusta, jolloin heidän on pakko analysoida tuotettasi. Saatat parhaassa tapauksessa saada vielä rahaakin :)