Kirjoittaja Aihe: Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?  (Luettu 1768 kertaa)

Ken76

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?
« : 29.09.16 - klo:09.33 »
Onko jollakin ehdotuksia hyvä Java tuki (ojhelma) Apachelle Ubuntussa?

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16252
    • Profiili
Vs: Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?
« Vastaus #1 : 29.09.16 - klo:10.55 »
Kerro tarkemmin mitä olet tekemässä. Java ja Apache web-palvelin eivät kytkeydy suoraan toisiinsa, mutta Apachea voi käyttää esimerkiksi reverse-proxynä Java-pohjaisille sovelluspalvelimille.

Ken76

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?
« Vastaus #2 : 29.09.16 - klo:12.36 »
On tarkoitus näyttää erilaisia tilastoja jotka ovat luotu java ohjelmointikielellä selaimen kautta (esim. IE ja Google Chrome).
Onko mahdollista?

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16252
    • Profiili
Vs: Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?
« Vastaus #3 : 29.09.16 - klo:15.21 »
Todennäköisesti ei onnistu valmiilla ratkaisuilla, jos se tilasto-ohjelma on joku itse toteutettu palikka. Pitäisi ohjelmoida web-sovellus, joka esittää datan web-käyttöliittymän kautta.

Miten ne tilastot on tallennettu? Tietokantaan vai jonkinlaisiin tiedostoihin?

Lisäys: Jos kyseessä on komentoriviohjelma joka tilastoi vaikkapa jotain mittausdataa ja listaa tuloksia päätteeseen, olisi melko helppoa kirjoittaa muunnin, joka generoi staattisia HTML-sivuja. Niitä voi sitten tarjoilla nettiin suoraan Apachella. Tai jos ohjelman lähdekoodi on saatavilla, sitä voi muokata siten, että ohjelma itse generoi HTML-sivuja.
« Viimeksi muokattu: 29.09.16 - klo:17.28 kirjoittanut nm »

matsukan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2148
    • Profiili
Vs: Hyvä Java tuki Apachelle Ubuntussa?
« Vastaus #4 : 29.09.16 - klo:18.11 »

Luulen että sinun kannattaa katsoa semmoisia vaihtoehtoja kuten Tomcat tai Jetty.  Mutta sittenkin luulen että uusia Java projekteja ei kannata lähteä tekemään vaan kannattaa ihan suosiolla ajatella muuta kuin PHP + plus joku frameworkki siihen lisäksi.

Kysymyksen asettelu oli jo lähtökohdiltaan väärä  ... :)
Pohjois-pohjanmaa
-- motto:  backupin tarve huomataan aina liian myöhään