Kirjoittaja Aihe: Ubuntu puhelimessa  (Luettu 7417 kertaa)

Tonlof

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Ubuntu puhelimessa
« : 12.09.16 - klo:10.29 »
Moikka!  Minua vaivaa kymysys, saako Ubuntun touch käyttistä laitettua Sony Xperia Z3 D6603 laitteeseen. Olen itse kyllästynyt, winukan, ios, Androidin hommiin, Niin Ubuntun käyttöliittymä tuntuisi oikealta vaihtoehdolta. Ja miten Suomen puolella on toiminu Ubuntu puhelimissa. Käyttö kokemusta ja tietoa kaipaisin. Kiitos etukäteen!

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Ubuntu puhelimessa
« Vastaus #1 : 12.09.16 - klo:13.47 »
Tähän käyvät pitkälti samat vastaukset kuin Ubuntu ja Samsung Tab 10.1 -ketjussa eli tuskin onnistuu. Nuo kun ovat varsin erilaisia laitteita kuin tavallinen PC ja siksi vaativat paljonkin laitekohtaista räätälöintiä. Toimivien laitteiden listaa voi katsella tuolta. Toki porttausta voisi yrittää itse, jos osaamista löytyisi (lista laitteita).
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

spark

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1752
    • Profiili
Vs: Ubuntu puhelimessa
« Vastaus #2 : 08.10.16 - klo:23.52 »
Onko muilla alkanut puhelin boottailemaan tuon OTA-13 päivityksen jälkeen? Minulla tuo bq E4.5 käynnistelee itseään melkein päivittäin. Tänäänkin jo kahdesti. Erikoisesti välillä vain työpöytä reboottaa ja välillä on bootannut kokonaan ja taskusta kaivaessa vaatiikin pin koodia  >:(

Onko tuo minun luuri nyt lopuillaan, vai onko tuo OTA-13 vain niin buginen?