Kirjoittaja Aihe: BitTorrent katosi  (Luettu 2049 kertaa)

Zilah

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
BitTorrent katosi
« : 03.09.06 - klo:20.45 »
Juu, kadotin BitTorrentin. Se on kyllä asennettu mutta en löydä sitä. Mistäköhän löytäisin?

Niin ja roskis on kanssa kadonnut työpöydältä.. :P

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: BitTorrent katosi
« Vastaus #1 : 04.09.06 - klo:00.31 »
Juu, kadotin BitTorrentin. Se on kyllä asennettu mutta en löydä sitä. Mistäköhän löytäisin?

mistäköhän bittorrentista on kyse ja msitä löysit sen aikaisemmin?

Niin ja roskis on kanssa kadonnut työpöydältä.. :P

jos kirjoitat terminaaliin ($ on tavallisen käyttäjän komentokehoite, sitä ei kirjoiteta):
Koodia: [Valitse]
$ gconf-editor
ja menet: apps → nautilus → desktop pääset kliksuttelemaan mitä halut näkyviin työpöydälle.

itse kyllä haluan pitää työpöydän mahdollisimman tyhjänä (koska sen päällä on kuitenkin ikkunoita ja niihin ikoneihin olisi työlästä päästä käsiksi) ja olenkin siksi sijoittanut roskiksen paneliin.
Janne

juyli

  • Vieras
Re: BitTorrent katosi
« Vastaus #2 : 04.09.06 - klo:00.43 »
Niin ja roskis on kanssa kadonnut työpöydältä.. :P

Työpöytä löytyy (oletuksena) hakemistosta ~/Desktop. Ohjelmat ja ikonit työpöydällä
ovat linkkejä itse ohjelmiin tai hakemistoihin. Vastaavalla tavalla homma hoituu myös
MS-ohjelmissa.
 

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: BitTorrent katosi
« Vastaus #3 : 04.09.06 - klo:00.52 »
Työpöytä löytyy (oletuksena) hakemistosta ~/Desktop. Ohjelmat ja ikonit työpöydällä
ovat linkkejä itse ohjelmiin tai hakemistoihin.Vastaavalla tavalla homma hoituu myös
MS-ohjelmissa.

paitsi että systeemi-ikonit (roskis, oma tietokone, verkko, home, documents ja mountatut devicet) eivät ole linkkitiedostoja, eivätkä sijaitse tuossa hakemistossa, vaan nautilus piirtää ne jos ne on pyydetty piirrettäväksi.
Janne