Kirjoittaja Aihe: Powered by Ubuntu tarrat  (Luettu 71170 kertaa)

uggeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 351
    • Profiili
Powered by Ubuntu tarrat
« : 26.08.06 - klo:23.44 »
Onkos täältä kukaan tilannut mitään Powered by Ubuntu tarraa? Läppäriin tuollainen istuisi paremmin kuin levyjen mukana tulleet isokokoiset, ohessa hieman kuvia:

Itse haluaisin tämän metallin värisellä pohjalla olevan. Tilata tuon voi siis täältä.

Valkoisenakin tuo on ok kyllä ja noihin on joku "ilmaisjakelu kampanja" täällä, mutta kaatunee siihen että täältä on paha lähettää palautuskuorta muutoin kuin Suomalaisin postimerkein.


Myös Kubuntulle on omansa:

Tuota ja ubuntu tarraa saa tilata täältä.


Itseasiassa noista Ubuntu/Kubuntu tarroista olikin jo Suomessakin tehty tilaus, ja niitä myytiin täällä, mutta nyt näyttää olevan kaikki jo myytynä.


Tästä kirjoitin topicin lähinnä siksi, että voisi käydä keskustelua onko täällä foorumilaiset kiinnostuneita mahdollisesta kimppatilauksesta. Itse Olisin tosiaan kiinnostunut tuosta metallin värisellä pohjalla olevasta versiosta, miksei muutkin menisi, mutta taitaa ainakin omaltaosaltani tilaaminen ulkomailta jäädä tekemättä, kimppatilaus olisikin kivuttomampi tapa tuollaisten hankkimiseen, mikäli vaan löytyy innokkas ja luotettava tilauksenvetäjä (ehkä joku mode tms?).
Linux: Be root
Windows: Reboot

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #1 : 26.08.06 - klo:23.58 »
Onhan noita kimppatilauksia ainakin ollut, tässä pari linkkiä niistä:
http://hccmqqr.sr2.fi/tarratilaus/
http://ubuntu.uninea.fi/index.php/Ubuntu-stickyt

En tiedä että tilaileeko vielä lisää noita, kun näyttivät olevan loppu nyt.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

uggeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 351
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #2 : 27.08.06 - klo:00.10 »
Onhan noita kimppatilauksia ainakin ollut, tässä pari linkkiä niistä:
http://hccmqqr.sr2.fi/tarratilaus/
http://ubuntu.uninea.fi/index.php/Ubuntu-stickyt

En tiedä että tilaileeko vielä lisää noita, kun näyttivät olevan loppu nyt.


Jep onhan noita, tosin nuo 2-linkkiä olivat siis kumpikin 1 ja sama tilaus ja linkitinkin tuohon myös aloitusviestissäni. Eipä tuo tarrajuttu nyt elämää suurempi asia sinällään ole, mutta olisihan se kiva saada läppäristä windows-lippu piiloon, ellei poista ja jätä tarrattomaksi. Täytyy sitten kai tarkkailla / kysyä mailitse tuleeko tuonne mainittuun kimppatilaukseen lisää tarroja ja lisävaihtoehtona kenties tuota metallin väristä. Mikään kiire asialla ei ole, kun läppärikin on vasta tulossa postissa, mikäli nyt lähti ajallaan.. :D
Linux: Be root
Windows: Reboot

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #3 : 27.08.06 - klo:00.35 »
Onhan noita kimppatilauksia ainakin ollut, tässä pari linkkiä niistä:
http://hccmqqr.sr2.fi/tarratilaus/
http://ubuntu.uninea.fi/index.php/Ubuntu-stickyt

En tiedä että tilaileeko vielä lisää noita, kun näyttivät olevan loppu nyt.


Jep onhan noita, tosin nuo 2-linkkiä olivat siis kumpikin 1 ja sama tilaus ja linkitinkin tuohon myös aloitusviestissäni. Eipä tuo tarrajuttu nyt elämää suurempi asia sinällään ole, mutta olisihan se kiva saada läppäristä windows-lippu piiloon, ellei poista ja jätä tarrattomaksi. Täytyy sitten kai tarkkailla / kysyä mailitse tuleeko tuonne mainittuun kimppatilaukseen lisää tarroja ja lisävaihtoehtona kenties tuota metallin väristä. Mikään kiire asialla ei ole, kun läppärikin on vasta tulossa postissa, mikäli nyt lähti ajallaan.. :D

Joo samaan hommaan noi molemmat liittyi, jessus kun sitä osaa olla puusilmä kun lukee näitä viestejä, kun jäi taas huomaamatta toi sun maininta tosta kimppatilauksesta ja linkkikin vielä löytyi :)
Itse liimailin innoissani tuollaisen levyn mukana tulleen tarran läppäriini, mutta se kului aika äkkiä rumaksi niin piti poistaa se.

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

LittleLion

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1232
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/littleli/
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #4 : 27.08.06 - klo:10.18 »
Onkos täältä kukaan tilannut mitään Powered by Ubuntu tarraa? Läppäriin tuollainen istuisi paremmin kuin levyjen mukana tulleet isokokoiset

Tuonne shipittiinhän voisi ehdottaa, että levyjen mukana voisi lähettää myös tuollaisia tarroja.

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #5 : 27.08.06 - klo:10.44 »
Minä olisin myös kiinnostunut kimppatilauksesta.

Linux user # 406601

uggeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 351
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #6 : 27.08.06 - klo:23.39 »
Joo samaan hommaan noi molemmat liittyi, jessus kun sitä osaa olla puusilmä kun lukee näitä viestejä, kun jäi taas huomaamatta toi sun maininta tosta kimppatilauksesta ja linkkikin vielä löytyi :)
Itse liimailin innoissani tuollaisen levyn mukana tulleen tarran läppäriini, mutta se kului aika äkkiä rumaksi niin piti poistaa se.

Heh pistetään kellonajan piikkiin, eipä täältä ainakaan pahalla tuota vastakommenttia sanottu, ja puusilmät sitä meinaa olla omassakin päässä useammin kuin tarve vaatisi. :D Hmm vai on nuo kuluvaa tyyppiä, ainakin ne isot siis. Jokuhan enkunkielisillä sivuilla kommentoikin että applen koneissakaan ei ole mitään tarroja ja repii itse aina pc koneesta pois, noh täytyy katsoa mihinsuuntaan tämä kehittyy. Ehkä tuollainen tosiaan voisi tulevaisuudessa tulla levyn mukana ison tarran sijastakin / lisänä, mutta ei sitä nyt kaikkea ilmaiseksikaan voi odottaa saavansa. :)
Linux: Be root
Windows: Reboot

Jebus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #7 : 28.08.06 - klo:08.10 »
Täältä löytyy yksi kiinnostunut lisää kimppatilaukseen..

Joge

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 41
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #8 : 28.08.06 - klo:10.53 »
Kiinnostust a löytyy, kummastai nostaisi kaluston katu-uskottavuutta tuommoinen kiiltelevä metalliläpyskä!
TiedeForum Evolution
http://www.tiedeforum.net/

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #9 : 29.08.06 - klo:20.52 »
Joo samaan hommaan noi molemmat liittyi, jessus kun sitä osaa olla puusilmä kun lukee näitä viestejä, kun jäi taas huomaamatta toi sun maininta tosta kimppatilauksesta ja linkkikin vielä löytyi :)
Itse liimailin innoissani tuollaisen levyn mukana tulleen tarran läppäriini, mutta se kului aika äkkiä rumaksi niin piti poistaa se.

Heh pistetään kellonajan piikkiin, eipä täältä ainakaan pahalla tuota vastakommenttia sanottu, ja puusilmät sitä meinaa olla omassakin päässä useammin kuin tarve vaatisi. :D Hmm vai on nuo kuluvaa tyyppiä, ainakin ne isot siis. Jokuhan enkunkielisillä sivuilla kommentoikin että applen koneissakaan ei ole mitään tarroja ja repii itse aina pc koneesta pois, noh täytyy katsoa mihinsuuntaan tämä kehittyy. Ehkä tuollainen tosiaan voisi tulevaisuudessa tulla levyn mukana ison tarran sijastakin / lisänä, mutta ei sitä nyt kaikkea ilmaiseksikaan voi odottaa saavansa. :)

Kyllä nuo pikku tarrat mitä haluaisit niin luulisi kestävän kulutusta, mutta tosiaan noi levyn mukana tulleet ei oikein siedä kulutusta (nehän on vähän sen näköisiä kun ois tulostettu jollekkin tarra-arkille tms).
Ja puusilmät tosiaan tulee aika useinkin kun keskellä yötä kaahailee täällä foorumilla ja selailee kaikki viestit läpi :)

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle

Owdy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1954
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #10 : 29.08.06 - klo:21.26 »
Toi metallin värinen olis hieno :) Toimittaako ne suomeen?

AppaRatuS

  • Vieras
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #11 : 29.08.06 - klo:22.12 »
Jokuhan enkunkielisillä sivuilla kommentoikin että applen koneissakaan ei ole mitään tarroja ja repii itse aina pc koneesta pois, noh täytyy katsoa mihinsuuntaan tämä kehittyy. Ehkä tuollainen tosiaan voisi tulevaisuudessa tulla levyn mukana ison tarran sijastakin / lisänä, mutta ei sitä nyt kaikkea ilmaiseksikaan voi odottaa saavansa. :)

Applen koneissa ei ole liimattuna tarroja mutta iBookin papereiden mukana oli kaksi valkoista ompputarraa halk. n.60mm. Samoin Mac Minin. Design-tuotteisiin noita ei viitsi liimaillakaan, niissähän on logot jo omasta takaa, mutta yhden lätkäisin ATK-pöydän lasioveen koristeeksi  ;D

Ubuntun levyn (itsellä imuroitu) mukana voisi olla kyllä joku pieni PC:n etulevyyn laitettava tarra. Saisi vanha PeeCeekin vähän katu-uskottavuutta ja rispektiä!  8)

iBookiin taas kävisi vaikka "XP Incompatible!" -tarra...  ::)

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #12 : 30.08.06 - klo:13.34 »
Juu, voisi ehkä kiinnostaa jos tuotot tuosta menevät Ubuntu projektille ;)

peran

  • Vieras
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #13 : 30.08.06 - klo:20.42 »
Toi metallin värinen olis hieno :) Toimittaako ne suomeen?

Niin minustakin, ja olen kiinnostunut.

Kelmi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #14 : 31.08.06 - klo:09.48 »
Onkos täältä kukaan tilannut mitään Powered by Ubuntu tarraa? Läppäriin tuollainen istuisi paremmin kuin levyjen mukana tulleet isokokoiset

Tuonne shipittiinhän voisi ehdottaa, että levyjen mukana voisi lähettää myös tuollaisia tarroja.

ubuntu shipitin mukana (siis dapperin saapuessa) tuli tarroja ainakin minulle. Tosin ne ovat kohtuu isoja/kohloja/rumia.. Ubuntun logo ja teksti "ubuntu - linux for human beings"

Nuo "Powered by Ubuntu" -tarrat vois olla kivoja. Kimppatilausta pystyyn jostain?
Onpa mukava olla täällä taas! <3

JoHa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 294
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #15 : 31.08.06 - klo:10.11 »
Mulla onkin jo noita. ÖÖ millonkas tilasinkaan... no, paljon tämän treadin aloittamisen jälkeen kuiteski. Ja asennettuna on. Toi metallinen siis. (tämän sisältö muutettu 29.12-2007)
« Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:23.42 kirjoittanut JoHa »
# 21712

Rdma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #16 : 04.09.06 - klo:15.00 »
Voisin itekkin tulla mukaan kun nyt pitkän tauon jälkeen oon tullut takaisin Ubuntun piiriin  :D

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #17 : 04.09.06 - klo:15.46 »
kyllä tuollainen (tai pari) voisi minuakin kiinnostaa...
Janne

Kelmi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 227
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #18 : 04.09.06 - klo:17.24 »
Onko jokin enemmän resursseja omaava halukas lähteä tekemään kimppatilausta? Mulle vois ainakin (jos ja kun kohtuu hintaan lähtee) niin pistää ihan reilusti niitä Powered by Ubuntu linux tarroja!
Onpa mukava olla täällä taas! <3

Melmacian

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
  • Ubuntu Hardy
    • Profiili
Re: Powered by Ubuntu tarrat
« Vastaus #19 : 04.09.06 - klo:21.24 »
Minulle voisi kelvata tuollainen kubuntu-tarra, tai parikin.