Kirjoittaja Aihe: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi  (Luettu 3623 kertaa)

24/96

  • Vieras
Itse lahjoitin KDE projectille ja sain hienoja Postikortteja postissa. Tosin mielummin otan vastaan Upean työpöydän ja sitähän se  on ollut pitkään. :) KDE 5 on kans erittäin mielenkiintoinen pikku kokeilujen perusteella.

Toissa päivänä lahjoitin VLC projectille rahaa ja siirryin täysin VLC käyttäjäksi. Jokin Kaffeine:ssa kusee Debian testingissä ja DigiTV:n katselu on pätkivän mahdotonta..  Edellisessä tuota vikaa ei ollut. Kubuntussa sama homma. Eli uudessa jossain vika. Vaiko xine:ssä? Sama kone ja TV-kortti. Antennikin sama ja samassa kohtaa katolla. Lisäksi FLAC pätkiminen on poissa VLC playerissä, niin oli mukava palata takas. Kaffeine ja Audacious ennen. Nyt pelkkä VLC. Toki odottelen Audacious QT versiota, eikä GTK versiossakaan vikaa. Paras Kirjastosoitin, mutta hetkelliseen soittamiseen ei sovellu.

Oletko itse lahjoittanut ja minne? Summia ei tartte kertoa. Saahan nuo täysin ilmaiseksikin. ;)

P.s. Tuli mieleen... Kohdettakaan ei tartte kertoa.
« Viimeksi muokattu: 26.01.15 - klo:20.56 kirjoittanut Storck »

Storck

  • Vieras
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #1 : 26.01.15 - klo:20.57 »
Pienet lisäykset Muokkaa-komennolla, ei uusilla viesteillä. (lisätty)

koivukoski1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 727
    • Profiili
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #2 : 26.01.15 - klo:21.48 »
Kyllä on... useita projekteja tuettu.
-Koivukoski1

24/96

  • Vieras
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #3 : 26.01.15 - klo:21.57 »
Pienet lisäykset Muokkaa-komennolla, ei uusilla viesteillä. (lisätty)

Oi anteeksi. Käynyt kämmi. Oon seuraavallakerralla tarkempi. Kiitos asiallisesta huomautuksesta. :)

24/96

  • Vieras
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #4 : 26.01.15 - klo:22.13 »
https://flacon.github.io/ Tuonne seuraavaksi. Hieno ohjema. Toki Web ohjelma, Audacity ja erillinen tagohjelma tekee. samanhomman. Gnome/gtk tais olla samantapainen ohjelma, mutta en tiedä onko se vieläkin sekaisin kyrillisistä, tai vaikka muinaisista Kreikan merkeistä.

Sorkkarauta

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 988
  • locked interfaces an' formats sucks fe real rank.
    • Profiili
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #5 : 30.01.15 - klo:08.28 »
Olen.
Linux Mint + Ubuntu + Libre Office näin muistaakseni. Ja Free Software Foundationille menee 10$ joka kuukausi, mutta sehän ei ole open sourcea =)
Ubuntu iz da community developed, linux-based operatin system dat iz snoop fe laptops, desktops an' servers. hit contains all da applications yous need - da web browsa, presentashun, bit hof papa an' spreadsheet software, instant messagin an' much more.

nettipoika

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #6 : 15.02.15 - klo:00.05 »
En ole vielä ehtinyt, mutta olen ajatellut, että pitäisi.

Lepotila zZ

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Oletko lahjoittanut rahaa tai muuta Open Source hyväksi
« Vastaus #7 : 15.02.15 - klo:01.41 »
En ole vielä ehtinyt, mutta olen ajatellut, että pitäisi.
+1
(Jo vuosikymmenen ajan.)

Tai itse asiassa lahjoitin jonkin pienen summan pari vuotta sitten tuon kirjoittajalle: https://inventwithpython.com