Kirjoittaja Aihe: Ubuntu ja OP  (Luettu 1735 kertaa)

Kinnari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 407
    • Profiili
Ubuntu ja OP
« : 23.06.14 - klo:09.45 »
meidän perheen koneilla on jo pitkään ollut ongelma Op:n, lähinnä Pohjolan vakuutus-sivujen kanssa. En ole saanut tehtyä mitään korvaushakemuksia Ubuntun kautta moneen vuoteen. Olen yrittänyt Firefoxilla ja Chromiumilla. Osuuspankin puoli toimii moitteetta. Ilmeisesti Pohjolan puolella käytetään jotain windowsin lisäosaa?
Onko jotain muuta kuin vakuutusyhtiön vaihto tehtävissä?
Onkohan muut törmänneet samaan ongelmaan?

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Ubuntu ja OP
« Vastaus #1 : 23.06.14 - klo:10.43 »
Jotain vikaa siinä Pohjolan vakuutuksen systeemissä on. Lähettelevät aina välillä erilaisia kyselyitä sähköpostiin, aivan kuin olisin siellä asiakas.

Eilenkin oli sähköpostissa viesti:

"Sinulle on saapunut viesti Pohjolan vakuutusten verkkopalveluun.
Palveluun pääset pohjola.fi- tai op.fi-palvelusta."

Ei siellä taaskaan mitään viestiä ollut.

En tiedä liittyneekö ongelma useisiin samannimisiin henkilöihin, jotka tyrkyttävät minun osoitettani erilaisiin palveluihin. Joku oli tänä aamuna rekisteröitynyt Huutokaupat.com-sivustolle - luullen ilmeisesti saavansa automaattisesti omalle nimelleen gmail-osoitteen.

kx

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Ubuntu ja OP
« Vastaus #2 : 23.06.14 - klo:11.42 »
Minulla ei ole ollut nyt ongelmia Ubuntu 14.04LTS:n kanssa OP/Pohjola sivustoilla. Olisko Firefoxin päivitys ja liitännäisten hyväksyntä syytä tehdä? Itse sen taisin pari kk sitten joutua tekemään.
HP Pro Intel i5-3470 core 4  3,2,Hz RAM 8 Gb+Kingston 240Gt SSD+ nVidia Gt730+Ubuntu 22.04 lts + W10Pro64-bit ja Samsung ML-2165 sekä CanoScan Lide300