Kirjoittaja Aihe: Modeemiverkko yhteys katkaistu  (Luettu 1347 kertaa)

Orvokki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Modeemiverkko yhteys katkaistu
« : 04.01.14 - klo:01.07 »
Eli ongelmana on nettitikku, joka kyllä kiinni törkättäessä löytyy koneesta, antaa lisätä yhteyden ja sininen valo iloisesti vain palaa. Yrittää yhdistää, mutta toistuvista yrityksistä huolimatta herjaa aina vain, että yhteys katkaistu. En ymmärrä. Tikussa ei lue merkkiä, se on joku Z-alkuinen pitkä litania, mikä lisättäessä oli valikossa (nyt toisella koneella, en pysty juuri tarkistamaan, että mitä siellä luki) Modeswitchit ja kaikki pitäisi olla asennettuna. Mikä avuksi? Ja olen siis vain ns. harjoittelija omaksi ilokseni, joten sellainen rautalangasta-ohje olisi ehkä hyväksi. Olen googlettanut ja lukenut täältäkin forumilta kaikki mahdolliset oppaat ja neuvot, mutta mikään tähän mennessä ei ole tuottanut tulosta. Luultavasti koneella on jo ties mitä ylimääräistäkin :(

Kiitän jo etukäteen!

Tikku siis se Z-alkuinen
Yhteys Saunalahti (kokeilin myös Elisana, ei auttanut)
Ubuntu 12.04 kyseessä ja joku Fujitsun Amilo koneena, jolla ei liene merkitystä sinänsä

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Modeemiverkko yhteys katkaistu
« Vastaus #1 : 04.01.14 - klo:01.14 »
ZTE?

Orvokki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Modeemiverkko yhteys katkaistu
« Vastaus #2 : 04.01.14 - klo:01.35 »
Kyllä olettaisin sen olevan se. Ei se ollut ainakaan mikään minulle ennestään tuttu merkki kuten Huawei tms. Pääsen aamulla tarkistamaan tarkat tiedot vasta.

Orvokki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Modeemiverkko yhteys katkaistu
« Vastaus #3 : 04.01.14 - klo:11.21 »
ZTE WCDMA Technologies MSM lukee, kun tikkua asentaa!