Kirjoittaja Aihe: Ask Ubuntu käyttö  (Luettu 1333 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Ask Ubuntu käyttö
« : 06.10.13 - klo:11.47 »
Yritin kysyä Ask Ubuntu palvelussa skypen äänen nauhoitusta sisäisen mikrofonin kautta, koska ainoastaan usb-mikrofoni toimii minulla, enkä ole tältä keskustelualueelta koskaan saanut toimivaa vastausta ongelmaani. Ask Ubuntuun kirjautuminen oli outoa. Minun olisi pitänyt antaa Launchpadin salasana suojaamattomalla sivulla ja avoimena. Käytin Facebookia, jossa kaikki tietoni ovat periaatteessa julkisia.

Kun kirjoitin kysymykseni, ohjelma halusi vähintään yhden tagin. Kirjoitin Ubuntu, Skype, voice recording. Mikään ei kelvannut, ehdotettiin katsomaan listaa. Vähensin kirjoittamiani tageja, otin listalta sanan voicerecognition. Ei apua, ohjelma ei suostunut vastaanottamaan kysymystäni. Lopulta klikkasin jotain saadakseni apua ja kirjoittamani kysymys hävisi kokonaan, ja minä luovuin.

Osaisiko joku mahdollisesti neuvoa, kuinka Ask Ubuntu voisi auttaa ongelmissa?

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5676
    • Profiili
Vs: Ask Ubuntu käyttö
« Vastaus #1 : 06.10.13 - klo:12.01 »
En ole käyttänyt kyseistä sivua, mutta kokeilitko tehdä kysymystä toisella selaimella? Esim. jokin evästeisiin liittyvä asetus voi tehdä kepposia joillain sivustoilla. Äkkiseltään nimittäin kyllä vaikuttaa, että tagi-valintasi olisi kyllä tehty ihan oikein.