Kirjoittaja Aihe: Mac OS X Mountain Lion VS. Ubuntu Precise Pangolin  (Luettu 9257 kertaa)

GyberSonic

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 77
  • Perus nörtti vaan
    • Profiili
    • Youtube
Vs: Mac OS X Mountain Lion VS. Ubuntu Precise Pangolin
« Vastaus #20 : 14.05.13 - klo:15.54 »
Pitää vaan vielä sanoa.. Olen huomannut, että Mac OS X:n sovellukset ovat paikoitellen, jopa raskaampi, kuin Linuxin.. Paljon pahempi ongelma, kuin Winukassa...

Ironiaa täynnä on sekin, että nyt iMacissani pyörii Ubuntu Precicen pohjalle rakennettu Zorin OS Ultimate.. Ja jotkin ohjelmistot pyörivät jopa paremmin!!  :D

Mutta pelaaminen näyttää olevan Linuxin heikoin lenkki edelleen.. Mutta tilanne on nyt parempi, kuin koskaan koskaan kiitos Steamin... Natiivit pelit pyörivät nopeammin, kuin Mac OS X:ssä tai Windosissa, mutta Windows - pelit Winellä toimivat aivan surkeasti... Esim. Sonic Generations pyörii ihan juuri ja juuri pelattavasti... Tosin esim.. Sonic 4 Episode 1 toimii paremmin... Mutta jo Sonic 4 Episode 2 aiheuttaa suurta lagimista...

Ja olen huomannut, että hintaansa nähden tämä edellisen sukupolven iMac on aivan liian alitehoinen... Eli rahaa paloi aivan sairaasti, mutta hinnalle ei saa vastinetta, kuin ulkonäössä...  :'( Tyhmyydystä saa kärsiä...

Lisäys: Windows 8 koneet vaikuttavat todella houkutteleville juuri nyt.. On tullut markkinoille niin kilpailukykyisiä vaihtoehtoja... Lisäksi System76 vaikuttaa varsin pätevälle Ubuntu Linux koneille... Aijaa ja DELL myös?? Katsotaan nyt, kun rikastun..  ;)
Lisäys2: Ja Jimm's PC Storesta saa näköjään Ubuntu asennuksen tietokoneisiin...  8)
Lisäys3: Ubuntu on minun ykkösvaihtoehto tällä hetkellä..
« Viimeksi muokattu: 14.05.13 - klo:16.04 kirjoittanut GyberSonic »
Janne Ryynänen (GyberSonic)
YouTube: https://www.youtube.com/user/GyberSonic