Kirjoittaja Aihe: Nierlestä tilaus.  (Luettu 2477 kertaa)

Buntuzz

  • Vieras
Nierlestä tilaus.
« : 09.03.13 - klo:10.50 »
Olen tilaamassa DVD-R & DVD+R sekä CD-R levyjä nierlestä.
Mitä toi meinaa,kun tilaus on tehty ja pitää vahvistaa,
niin rasti ruutuun,että hyväksyt ehdot ( Käyttösopimus )

Siinä on sitten maininta noista teostonmaksuista
ei kait nyt Nierle ilmoita suomen teostolle,että täältä on tilattu hyvitysmaksuttomia levyjä,
ja Suomen TeostoKopiostoGramex-Mafia lähettää laskun perässä.

Että maksa hyvitysmaksut,tai itket ja maksat. ???

http://www.hyvitysmaksu.fi/fin/asiakaspalvelu.html


http://www.nierle.com/s01.php?sid=PG002252558719082570309285908257&shopid=s01&cur=eur&sp=fi&ag=1&os=1&br=1&pp=agb
« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo:10.52 kirjoittanut Buntuzz »

villevi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Nierlestä tilaus.
« Vastaus #1 : 09.03.13 - klo:13.45 »
Itse tilasin viime kesänä bluray, dvd levyjä ja 1Tb kannettavan kiintolevyn Nierlestä ja mulle ei ainakaan ole tullut mitään ylimääräisiä teosto maksuja. Ei niitä Nierlessä varmaankaan kiinnosta mikä laki on erimaissa. Kunhan vaan saavat myytyä tuotteen.

Siitä vaan tilaamaan.  ;)

Ainoastaan jos tulli jostain syystä ottaa paketin haltuun, niin silloin voi tulla jotain maksuja, mutta tuo lähetys on Eu sisäistä liikennettä, joten ei pitäisi jäädä tulliin.
« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo:13.49 kirjoittanut villevi »

ubuntunewbie

  • Vieras
Vs: Nierlestä tilaus.
« Vastaus #2 : 09.03.13 - klo:15.36 »
Nierle vain huomauttaa eri maiden hyvitysmaksukäytännöstä, en tiedä oikein mitä varten. Tilasin viime vuoden lopulla 100 dvd levyä, eikä mulle tullu mitään huomautusta maksamattomista hyvitysmaksuista.

MAK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Nierlestä tilaus.
« Vastaus #3 : 16.03.13 - klo:11.33 »
Tammikuun alusta tilasin itse pari DVD-tornia Nierlestä, eikä mennyt kauan kun DHL toi paketin kotiin. Ihmettelin itsekin tuolloin kyseistä ilmoitusta.

Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Nierlestä tilaus.
« Vastaus #4 : 18.03.13 - klo:17.37 »
Pitäisi itsekin tilata torni, kun alkaa jo tuo vanha loppumaan. Minkä joskus aikoinaan tuli nierlestä ostettua. Pääsisi taas live levyjä polttamaan.

ubuntunewbie

  • Vieras
Vs: Nierlestä tilaus.
« Vastaus #5 : 26.03.13 - klo:10.07 »
Aiemmin tilasin levyjä tuolta Disc Dealerilta, muuten hyvä paikka mutta toimitus vei monta viikkoa, kerran oli paketti jumittunut Helsinkiin eikä lähtenyt liikkeelle ennen kuin lähetin sähköpostia. Nyt oon jonkun vuoden ajan tilannut tavaraa Nierlestä, ja sieltä tullaan jatkossakin tilaamaan.

Yleensä menee alle viikko niin paketti on kotona. Että suosittelen kaikille joita alkaa kyllästyttämään Teoston & kump. rahoittaminen.

Edit: Tuo DiscDealer.com on näemmä uudelleen toiminnassa.
« Viimeksi muokattu: 26.03.13 - klo:19.29 kirjoittanut ubuntunewbie »