Muut alueet > Yleistä keskustelua

Listen - Amarok Gnomelle

(1/4) > >>

fly:
Mua oli harmittanu kun en ollu löytäny mielestäni hyvää vastinetta Amarokille. Gnomea tykkään käytellä ja kde-libsit latas mielestäni liian kauan ja vei turhaa muistia etc etc en vaan pitäny niistä, mutta nyt sitte on soitin josta tykkään ihan Gnomelle nimeltä Listen. Se muistuttaa paljon Amarokkia ja ainakaan näin pikasessa testikäytössä ei oo ongelmia tullu.

En tiedä jos muille on jo vanha ja tuttu juttu mutta ite löysin vasta äsken.

Sen pakettivarasto on 
--- Koodia: ---deb http://theli.free.fr/packages/ dapper listen
--- Koodi päättyy ---

ja lisäinfoa: http://listengnome.free.fr/

Ajatuksia? Kokemuksia?

janne:

--- Lainaus käyttäjältä: fly - 30.07.06 - klo:19.51 ---Ajatuksia? Kokemuksia?

--- Lainaus päättyy ---

no, minä tuota kokeilin jokin aika sitten ja minusta se oli kamalan sekava ja paikoitellen myös epävakaa, eikä oikeastaan tarjonnut minulle mitään mitä en rhythmboxilla voisi tehdä. tosin nyt erään tarpeen vuoksi olen asentanut itselleni rhythmboxin version 0.9.5 jossa on plugineina mukana jotain juttuja joita listenissä oli ja rhythmboxissa ei ollut.

ei siis ainakaan ensikokeilemalla vakuuttanut. rhythmbox pysyy edelleen vakiosoittimena ainakin minulla.

muep:
Onkohan tuota Listeniä tullut vielä kokeiltuakaan...? On noita soittimia jo vähän riesaksi asti paljon, silti itse myös pidän tuosta Rhythmboxista, se kun on niin helppo ja mukava käyttää, ja tekee mitä pyydetään. Minua ei suuremmaksi osaksi kiinnosta nähdä niitä levyjen kansikuvia ja suurin osa kuuntelemastani musiikista on instrumentaalista, joten sanoitusten hakuakaan en tarvitse,


Tässäpä olisi soitin gnomelle, joka ainakin minusta muistuttaa AmaroKia vielä enemmän :) Kehitysvaihe saattaa vielä kyllä olla vähän aikaisempi, mutta tavoitteena projektilla olisi nimenomaan tehdä Amarok Gnomelle. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.
http://www.exaile.org/

Jos noita lyriikoiden ja kansikuvien hakua ei lasketa, niin ei hirveästi eroa taida noiden eri musiikkisoittimien välillä olla. (siis Rhythmbox, Listen, Quod Libet, Exaile, Banshee, Muine...) Ainoa, mitä oikeastaan minusta Rhythmboxiin haluaisin, olisi automaattinen kappaleiden arvostelu... samanlainen kuin Amarokissa siis.

TQeng:
Tuosta Listenistä ihan screenshotien perusteella: millä lailla tuo on muka amarokmainen? Kuten janne sanoi, hirveän sekavalta näyttää. Karmea käyttöliittymä. Exaile näyttää jo kertaluokkaa paremmalta ja enemmän Amarokilta, tuota voisi mahdollisesti jopa joskus kokeilla.

Itsellähän tilanne tätä nykyä se, että KDE:ta työpöytäympäristönä tulee käytettyä entistä vähemmän, mutta käytännössä kaikki käyttämäni ohjelmat ovat silti Qt-pohjaisia. Mainiostihan tuo Xfce/Qt-yhteistyö on toiminut eikä valittamista sinänsä ole, mutta tokihan olisi hienoa jos olemassa olisi edes yksi hyvä GTK-pohjainen musiikkisoitin. (Rhythmbox ja XMMS-variantit ovat minun osaltani täysin poissa laskuista.)

Anssi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tardé - 31.07.06 - klo:12.02 ---Tuosta Listenistä ihan screenshotien perusteella: millä lailla tuo on muka amarokmainen? Kuten janne sanoi, hirveän sekavalta näyttää. Karmea käyttöliittymä. Exaile näyttää jo kertaluokkaa paremmalta ja enemmän Amarokilta, tuota voisi mahdollisesti jopa joskus kokeilla.

--- Lainaus päättyy ---

itsekään en innostunut tuosta.
käytän amarokkia gnomessa ihan vain miellyttävän ulkoasun takia.
(Tämäkin johtuu vain siitä että ehdin tottua winamp:n aikoinaan)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta