Kirjoittaja Aihe: Xmlrpc-c apua  (Luettu 1736 kertaa)

UbuntuKid

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Xmlrpc-c apua
« : 17.09.12 - klo:17.24 »
Eli mulla on kone, jossa Debian 6 ilman graafista käyttöliittymää. Olen nyt onnistuneesti asentanut siihen rTorrentin ja ruTorrentin tämän avulla. Ainut vaan, että ruTorrent herjaa joka kerta "rTorrent is compiled with incorrect version of xmlrpc-c library, without i8 support. Version must be >= 1.11. Some functionality will be unavailable.", jonka seurauksena tiedostojen koot ovat päin persettä. Olen nyt (melkein) kaikki ohjeet kokeillut, siis tohon xmlrpc-c:n asennukseen, mutta ei niin ei. Voisiko joku auttaa minua?

Postimies

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2619
    • Profiili
Vs: Xmlrpc-c apua
« Vastaus #1 : 17.09.12 - klo:20.41 »
xmlrpc-c on yksi  rTorrentin riippuvuuksista... Koeta löytää jostain reposta tuoreempi  xmlrpc-c ja kenties myös  rTorrent niin toimivat yhteen paremmin. Muuten menee kääntämiseksi eli joudut tekemään itse paketin.

welmar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1582
    • Profiili
Vs: Xmlrpc-c apua
« Vastaus #2 : 19.09.12 - klo:16.10 »
Jos ei squeezen lähteistä löydy niin debianissa voi melko huoletta tehdä niin että vaihdat lähteet hetkellisesti wheezyyn tai sidiin ja sitten update ja apt-get install rtorrent. Kuitenkin  jos näin  tekee niin ei kannata updaten jälkeen ajaa upgradea, ennen kuin on poistanut tai komentoinut pois wheezyn tai sidin lähteet. Yksittäiset paketit yleensä voi näin päivittää mutta koko järjestelmän päivitys voi tuoda ongelmia.

UbuntuKid

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Vs: Xmlrpc-c apua
« Vastaus #3 : 20.09.12 - klo:18.33 »
Asensin koko perunan uusiksi ja sain kun sainkin kaiken toimimaan. Kiitos silti!