Kirjoittaja Aihe: Wine: Sonic 4 episode 1 ja Sonic 4 episode 2 (RATKAISTU: KÄYTÄ UNITY 2D:TÄ)  (Luettu 2822 kertaa)

GyberSonic

• Käyttäjä
  • Perus nörtti vaan
    • Profiili
    • Youtube

Sonic: "Näin minulle käy nyt kokoajan. Säälikää minua... Soittakaa eläinsuojeluyhdistykseen!!"

Auttakaa Sonic- pelaajaa hädässä!  :'( Tästä olisi pitänyt jo aiemmin kirjoitella, mutta nyt olen kypsä saamaan apua..

Eli ongelma on, että Unityn-paneelit jäävät näiden pelien kokonäyttötilassa näkyviin. Pelin resoluution ollessa asetetuna 640x480. Mutta taas natiiviresoluutiolla tätä ongelmaa ei tule, mutta silloin peli lagittaa ihan sikana vaikka koneessa on tehoja vaikka muille jakaa.

Ikkunassa ne kyllä pyörii hyvin, mutta olisi mukava saada kokonäyttö- tilakin toimimaan tosin silloin toimiva ikkunan koko on niin pieni, että pelistä ei oikein saa selvää ja Sonic rysähtää badnikkeihin.   :'( Voi siili parkaa..

8) Tuolla pikkuresollakin peli lagittaa, mutta se on slloin ihan ehdottamasti riittävän pelattava-. Pelaan vaikka sokkona sitten. 8) Sääli vaan Sonicia..  :'(

Tuolla yritin korjata lagi ongelman.. Ei mitään vaikutusta.. :-\
Ep 1:ssä
Koodia: [Valitse]
WINEDEBUG=fixme-all,err-all,warn-all,-all schedtool -a 0x1 -e wine Sonic_vis.exeja ep 2:ssä
Koodia: [Valitse]
WINEARCH=win32 WINEDEBUG=fixme-all,d3d-all,err-all,-all schedtool -a 0x1 -e wine Sonic.exe
Mikä tahansa apu niin lagiongelmaan kuin paneelin näkymisongelmaan on tervetullut.
« Viimeksi muokattu: 11.08.12 - klo:19.22 kirjoittanut GyberSonic »
Janne Ryynänen (GyberSonic)
YouTube: https://www.youtube.com/user/GyberSonic

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Wine: Sonic 4 episode 1 ja Sonic 4 episode 2
« Vastaus #1 : 11.08.12 - klo:18.50 »
En tiedä auttaako, mutta kerrotaan. Yritin joskus MythTV:n kokoruutuongelmia korjata laittamalla Compizin asetusten hallinnasta "legacy fullscreen mode"n (tjsp) päälle. Ei kuitenkaan toiminut jostain syystä. En nyt muista mistä sieltä tuo löytyi, mutta osannet myös hieman Googlailla tarvittaessa. Jos ei sittenkään löydy, kysy niin tarkistan itse.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

GyberSonic

• Käyttäjä
  • Perus nörtti vaan
    • Profiili
    • Youtube
« Vastaus #2 : 11.08.12 - klo:19.10 »
En tiedä auttaako, mutta kerrotaan. Yritin joskus MythTV:n kokoruutuongelmia korjata laittamalla Compizin asetusten hallinnasta "legacy fullscreen mode"n (tjsp) päälle. Ei kuitenkaan toiminut jostain syystä. En nyt muista mistä sieltä tuo löytyi, mutta osannet myös hieman Googlailla tarvittaessa. Jos ei sittenkään löydy, kysy niin tarkistan itse.
Panin ruksin kyseiseen kohtaan..

Ja tulos oli sama; Unityn paneelit törröttivät entiseen malliin tiellä.  :( Kiitos kuitenkin vinkistä ehkä tämä korjasi ongelman muissa ohjelmissa.. Joskaan muissa ohjelmissa samaa vikaa ei ollut. Eikä myöskään muissa Wine- ohjelmissa.

GyberSonic

• Käyttäjä
  • Perus nörtti vaan
    • Profiili
    • Youtube
« Vastaus #3 : 11.08.12 - klo:19.21 »
Panin ruksin kyseiseen kohtaan..

Ja tulos oli sama; Unityn paneelit törröttivät entiseen malliin tiellä.  :( Kiitos kuitenkin vinkistä ehkä tämä korjasi ongelman muissa ohjelmissa.. Joskaan muissa ohjelmissa samaa vikaa ei ollut. Eikä myöskään muissa Wine- ohjelmissa.
;D Kappas kummaa. Otin käyttöön Unity 2D:n ja heti loppu lagi ja paneelit katosivat!  ;D

RATKAISTU! Kiitos vinkistä Tomin! Tajusin, että vika ON Compizissa!
« Viimeksi muokattu: 11.08.12 - klo:19.23 kirjoittanut GyberSonic »