Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Mua o mietityttänyt pitkän aikaa nuo, kun joillakin näkyy työpöydällä koneen lämpötiloja, suorituskykyä, sää, TV-ohjelmat jne... Miten niitä saa laitettua?Ja tuo läpinäkyvyys, miten?Edellisen viestin kirjoittajan nimimerkistä: Se että kuka oot ku koulussa jotku sanoo mua juhnuksi
Lainaus käyttäjältä: Juha127 - 18.04.06 - klo:15.48Mua o mietityttänyt pitkän aikaa nuo, kun joillakin näkyy työpöydällä koneen lämpötiloja, suorituskykyä, sää, TV-ohjelmat jne... Miten niitä saa laitettua?Ja tuo läpinäkyvyys, miten?Edellisen viestin kirjoittajan nimimerkistä: Se että kuka oot ku koulussa jotku sanoo mua juhnuksi Ja läpinäkyvyyteen löytyy sellainen lääke että hiiren kakkosnapilla paneelin päällä -> ominaisuudet ja sieltä löytyy läpinäkyvyys. Tuohon vaikuttaa vielä käytetty teema että kuinka paljon se laittaa läpinäkyväksi.
Juu, hieno on. Mistä löysit taustakuvan?
Lainaus käyttäjältä: Juhhe1 - 18.04.06 - klo:22.01Lainaus käyttäjältä: Juha127 - 18.04.06 - klo:15.48Mua o mietityttänyt pitkän aikaa nuo, kun joillakin näkyy työpöydällä koneen lämpötiloja, suorituskykyä, sää, TV-ohjelmat jne... Miten niitä saa laitettua?Ja tuo läpinäkyvyys, miten?Edellisen viestin kirjoittajan nimimerkistä: Se että kuka oot ku koulussa jotku sanoo mua juhnuksi Ja läpinäkyvyyteen löytyy sellainen lääke että hiiren kakkosnapilla paneelin päällä -> ominaisuudet ja sieltä löytyy läpinäkyvyys. Tuohon vaikuttaa vielä käytetty teema että kuinka paljon se laittaa läpinäkyväksi.No kysymykseeni hieman selvennystä, siis tarkoitin ikkunoiden läpinäkyvyttä, paneelit on nykyään täysin läpinäkyvät.
Hienoja on
Onko käytössäsi Ubuntu vai Mac? Tuo näyttää aika paljon Mac OS X:ältä, mutta yläpalkki ei ole täysin samannäköinen. Saatan toki erehtyä, koska en Macceja hirveästi ole käyttänyt.
Pientä päivittelyä laitettava.http://img172.imageshack.us/my.php?image=tyhjadeski9cw.jpghttp://img169.imageshack.us/my.php?image=deski4zq.jpg