Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Hehe, itse leikin transsetillä, kun pistää ton työpöydän puoli-läpinäkyväksi ja laittaa jonkun ikkunan "sinne alapalkkiin" piiloon, niin siitä jää haamu taustakuvan taakse. Esim. jos totemin klikkaa piiloon, video pyörii taustakuvan alla
Lainaus käyttäjältä: meizirkki - 09.01.09 - klo:08.43Hehe, itse leikin transsetillä, kun pistää ton työpöydän puoli-läpinäkyväksi ja laittaa jonkun ikkunan "sinne alapalkkiin" piiloon, niin siitä jää haamu taustakuvan taakse. Esim. jos totemin klikkaa piiloon, video pyörii taustakuvan alla Vau, kuulostaa metkalta! Tuosta pitäisi ottaa elokuvakaappaus vaikka RecordMyDesktopilla (löytyy repoista).Tätä ei tietenkään kannata käyttää jos oikeasti pitää saada videot nopeasti piiloon...?
Mitäs videoita sitä katsellaan...? ;)
tollane
Tämmönen ois mulla...liitteenä siis.
JA ainakin itellä pisti silmään toi yläpalkki, kun ei näyttäny olevan koko pitkä, hiukka erilaista, mutta hyvällä tavalla!!
kommenttia saa laittaa jos joku tykkää