Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Saisitteko yhtään isommaksi niitä kuvia?
[url=kuvanURL/kuvasivunURL][img width=320]kuvanURL[/img][/url]
Humppatukan työpöytä...
Lainaus käyttäjältä: turkka80 - 19.01.09 - klo:15.01Humppatukan työpöytä... Millä sä sait nuo alhaalla olevat kuvakkeet korvaamaan alkuperäisen palkin?
Okei, no minä ehin poistaa koko alapalkin. Miten saan yläpalkkiin näkymään wlan yhteydestä nuo "urut"?
Lainaus käyttäjältä: millaska - 20.01.09 - klo:14.37Okei, no minä ehin poistaa koko alapalkin. Miten saan yläpalkkiin näkymään wlan yhteydestä nuo "urut"? Juu laita sinne yläpaneeliin (tai mihin paneelin vaan) sellainen systeemi kuin ilmoitusalue... Siihen pitäisi tuleman käynnissä olevien ohjelmien ilmoitukset ja myös tuo wlan-tila.
Lainaus käyttäjältä: turkka80 - 20.01.09 - klo:14.40Lainaus käyttäjältä: millaska - 20.01.09 - klo:14.37Okei, no minä ehin poistaa koko alapalkin. Miten saan yläpalkkiin näkymään wlan yhteydestä nuo "urut"? Juu laita sinne yläpaneeliin (tai mihin paneelin vaan) sellainen systeemi kuin ilmoitusalue... Siihen pitäisi tuleman käynnissä olevien ohjelmien ilmoitukset ja myös tuo wlan-tila.Selvä, tehty mutta miten saan käynnistymään aina tuon avantin, kun kirjaudutaan sisään?
Lainaus käyttäjältä: millaska - 20.01.09 - klo:15.22Lainaus käyttäjältä: turkka80 - 20.01.09 - klo:14.40Lainaus käyttäjältä: millaska - 20.01.09 - klo:14.37Okei, no minä ehin poistaa koko alapalkin. Miten saan yläpalkkiin näkymään wlan yhteydestä nuo "urut"? Juu laita sinne yläpaneeliin (tai mihin paneelin vaan) sellainen systeemi kuin ilmoitusalue... Siihen pitäisi tuleman käynnissä olevien ohjelmien ilmoitukset ja myös tuo wlan-tila.Selvä, tehty mutta miten saan käynnistymään aina tuon avantin, kun kirjaudutaan sisään? Järjestelmä > Asetukset > Istunnot...
Jokaisella "välilehdellä" eri kuva
Pöytäkoneen työpöydän nykytila
Hieno on. Saatais olla tolla taustakuvalla käyttöä Olisiko mahdollista linkittää tänne?
Hieno! Mikä mahtaa olla tämän urxvt:ssä näkyvän tetrispelin nimi?
Lainaus käyttäjältä: Juh0` - 22.01.09 - klo:17.33Hieno on. Saatais olla tolla taustakuvalla käyttöä Olisiko mahdollista linkittää tänne?Taustakuva on ladattu interfaceliftistä. Linkki