Kirjoittaja Aihe: Liitin (3.5mm) ongelma  (Luettu 1980 kertaa)

tosiutelias

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Liitin (3.5mm) ongelma
« : 20.06.12 - klo:18.27 »
Olen liitintä vailla, kyseessä on 3.5mm stereo runkoliitin, piirilevylle juotettavaa mallia.
Murheena on löytää malli jossa on kytkeytyvät kärjet kun uros liitin liitin on siihen laitettu.
K.o. liitin on Fractalin kotelosta, myyjän mukaan sitä ei ole saatavana varaosana.
En myöskään tunnista valmistajaa logosta.

Tunteeko joku tuon valmistajan, kts. liite.
Yrittänyt olen, mutta en vain löydä tuolla kytkennällä olevaa liitintä.

oh1xe

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 363
    • Profiili
Vs: Liitin (3.5mm) ongelma
« Vastaus #1 : 04.07.12 - klo:20.20 »
Olin aika varma että Mobira Talkman MD50N tai MD50NA:ssa olisi ollut vastaavanlainen runkoliitin kylläkin kiinnitysmutterilla kauluksessa. Kävin miljoonalaatikot läpi, mutta vain mono mallisia oli...jotenkin vaan on sellainen muistikuva että stereoitakin olisi ollut. Harmi, että on tullut siivoiltua liikaa viime aikoina kaikenlaisia elektroniikkaraatoja.. Valitan, ettei nyt löytynyt. Pitää tukia vielä vanhoja äänikortteja.

ajaaskel

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3401
    • Profiili
Vs: Liitin (3.5mm) ongelma
« Vastaus #2 : 05.07.12 - klo:12.00 »
Oliskohan tuossa:

http://www.partco.biz/verkkokauppa/index.php?cPath=23_1079_1365

Tuosta ei oikein näe sopisiko se mekaanisesti/viritellen, kahdella kytkimellä se ainakin olisi.
« Viimeksi muokattu: 05.07.12 - klo:12.05 kirjoittanut ajaaskel »
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.

tosiutelias

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 171
    • Profiili
Vs: Liitin (3.5mm) ongelma
« Vastaus #3 : 05.07.12 - klo:22.27 »
Hei, kiitos vaan.

Raatojen säilytyksestä olen jo minäkin luopunut, ei vaan tilat riitä kerrostalossa. Muutenkin ovat kertakäyttöisiä nuo laitteet nykyään jotta niistä käypäsiä varaosia saisi.
Partcon ei ole kytkennältään sopiva.

Homma on juuri saatu kuntoon, piti vain ottaa yhteys suoraan Fractaliin.....