Muut alueet > Muut käyttöjärjestelmät ja Linux-jakelut

Suse

(1/2) > >>

Zhraelyn:
Hmm.. En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta voihan sen siirtää:


Olen nyt tekemässä asennuslevykkeitä tähän Suseen ja kohta heitän Ubuntun alta pois ja siirryn Suseen. ( Vain kokeillakseni ja muutama muukin on kokeiltavana ) koska en tahdo rajata mitään mahdollisuuttakaan pois. Mutta oletan että tulen takaisin rakkaaseen Ubuntuun tuon muutaman päivän kokeilun jälkeen ( tuttu ja turvallinen, osaan käyttää jo tarpeeksi hyvin, foorumi josta saa hyvin apua ja oppaita. ;D )


pitääkö minun vielä ladata tuo Bootti image mikä löytyy sieltä sivuilta, nyt on viisi isoa koneella ja olen niitä polttamassa levyille. Kohta kokeilemaan. (=


( Ei minulla mitään menetettävääkään ole? Kaikki tärkeä ylhäällä ja ne säädöt mitä tehty on tulostettu jotta pystyn tekemään ne sitten kun palaan takaisin. ;D )

Ihan muutakin keskustelua susesta, itse lisään mielipiteitäni tämän kokeilun jälkeen ja paljonko on kehittynyt.

( Bootti levyyn toivon vielä vastausta )

LinuxMan:
En minä ainakaan tarvinnut, kun Susen olen asentanut. Ensimäisellä levyllä aloitat vain asennuksen niin sen pitäisi olla siinä. ;)

Zhraelyn:
Jännittää. (= Muutama päivä Susea ja sitten vaikka Debiania ( Gentookin löytyisi, mutta olen kuullut että sen asennus on VAIKEA ja KESTÄÄ. ;O )


Pitää testata kuinka pian vaihdan Ubuntuun. ;D

LinuxMan:

--- Lainaus käyttäjältä: JPM - 24.07.06 - klo:13.28 ---Jännittää. (= Muutama päivä Susea ja sitten vaikka Debiania ( Gentookin löytyisi, mutta olen kuullut että sen asennus on VAIKEA ja KESTÄÄ. ;O )


Pitää testata kuinka pian vaihdan Ubuntuun. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tuossa Gentoon asennuksessa ja sen käytössäkin tarvitsee tietää hyvin mitä koneen sisältä löytyy ja koneista muutenkin. Sitä voi joutua asentamaan hyvinkin kaksi päivää, koska kaikki käännetään lähdekoodista ja esim. KDE:n kääntämiseen menee jo aika kauan aikaa.

ps. 100 viesti minulta ja pelkkää asiaa kaikki viestit, vai mitä? ;D

Zhraelyn:

--- Lainaus käyttäjältä: Patskumaster - 24.07.06 - klo:16.43 ---
ps. 100 viesti minulta ja pelkkää asiaa kaikki viestit, vai mitä? ;D

--- Lainaus päättyy ---


Onnea vaan. =) Nyt olen Susen kautta ja ihan hyvältähän tämä vaikuttaa, asennus oli "vähän" pitempi kuin Ubuntussa, tilaa vie tietenkin enemmän ja ainut mikä häiritsee on fontit. ;D Pitää niitä kohta säädellä, ja minusta Susen "oletus"teema on hienompi kuin Ubuntuissa. :D JA tuo "olento" on söpö kuten raimo sanoi yksityisviestissään kun keskusteliin Openboxista. :D


Eka plussa: Openoffice toimii PAREMMIN kun Ubuntussa ainakin minun kohdalla. 10.1 on tämä versioni, 10.2 tuskin niin vakaa vielä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta