Kirjoittaja Aihe: Wiltteri mainosestot  (Luettu 3153 kertaa)

noverix

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 158
  • Se mikä tänään on opittu, on jo huomenna unohdettu
    • Profiili
    • Median ihmeellisyyksiä
Wiltteri mainosestot
« : 30.05.12 - klo:10.36 »
Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut http://wiltteri.net sivustolle ??? Ei ole muutamaan päivään toiminut? Adblock herjaa firefoxissa ettei wiltteri ole käytössä. Menikö sekin sitten harakoille sääli..

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4000
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Wiltteri mainosestot
« Vastaus #1 : 30.05.12 - klo:10.41 »
Aika hyvän vastauksen saat kilkuttamalla linkkiäsi: ”Bandwidth Limit Exceeded – The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.”
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Whig

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 333
  • puppu-generaattori
    • Profiili
    • localhost
Vs: Wiltteri mainosestot
« Vastaus #2 : 18.06.12 - klo:15.53 »
Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut http://wiltteri.net sivustolle ??? Ei ole muutamaan päivään toiminut? Adblock herjaa firefoxissa ettei wiltteri ole käytössä. Menikö sekin sitten harakoille sääli..

Jossain vaiheessa taisi ylläpito olla lopettamassa mutta löysivät käsittääkseni jo seuraajan jotta wiltterin päivittely jatkuu.
puppu-generaattorin outputtia
"minä olen kansainvälinen supertähti"

Sami Lehtinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 754
  • Techie
    • Profiili
    • Sami Lehtinen
Vs: Wiltteri mainosestot
« Vastaus #3 : 19.06.12 - klo:20.59 »
Jossain vaiheessa taisi ylläpito olla lopettamassa mutta löysivät käsittääkseni jo seuraajan jotta wiltterin päivittely jatkuu.

Hyvä niin, onhan tuo verrattoman kätevä lista, ettei tarvitse itse rakennella. Mäkin sitä pitkään vierastin, mutta nyt on käytössä wiltteri ja easy list & easy list privacy listat.

Varsinkin Iltalehden, Talosusanomien ja Hesarin div/iframe roskan kitkeminen on tosi mälsää hommaa. Iframet on vielä helppoja, mutta javascriptillä dynaamisesti sisällön luovat divit on jo mälsiä.