Kirjoittaja Aihe: Wlan yhteyden palautus standby-tilan jälkeen?  (Luettu 1654 kertaa)

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 841
    • Profiili
Wlan yhteyden palautus standby-tilan jälkeen?
« : 18.05.12 - klo:13.57 »
Toimiiko tämä millään jakelulla tai wlan piirillä? Mä olen kokeillut usealla wlan piirillä ja Linux jakelulla ja en ole koskaan saanut toimimaan.. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, jos jollain toimii...

Sammutan aina Linux koneeni mutta olishan joskus kiva laittaa hetkeksi Standby-tilaan ja jatkaa käyttöä sen jälkeen mutta ei vaan voi...  ???
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish
RPi 4B Nextcloudpi

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Vs: Wlan yhteyden palautus standby-tilan jälkeen?
« Vastaus #1 : 18.05.12 - klo:16.19 »
Toimiiko tämä millään jakelulla tai wlan piirillä? Mä olen kokeillut usealla wlan piirillä ja Linux jakelulla ja en ole koskaan saanut toimimaan.. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, jos jollain toimii...

Sammutan aina Linux koneeni mutta olishan joskus kiva laittaa hetkeksi Standby-tilaan ja jatkaa käyttöä sen jälkeen mutta ei vaan voi...  ???

Mulla on ainakin toiminut sekä Ubuntussa että Debianissa jo monta vuotta. Intelin piirejä pääasiassa olen käyttänyt.

samihs72

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 841
    • Profiili
Vs: Wlan yhteyden palautus standby-tilan jälkeen?
« Vastaus #2 : 18.05.12 - klo:18.55 »
Toimiiko tämä millään jakelulla tai wlan piirillä? Mä olen kokeillut usealla wlan piirillä ja Linux jakelulla ja en ole koskaan saanut toimimaan.. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, jos jollain toimii...

Sammutan aina Linux koneeni mutta olishan joskus kiva laittaa hetkeksi Standby-tilaan ja jatkaa käyttöä sen jälkeen mutta ei vaan voi...  ???

Mulla on ainakin toiminut sekä Ubuntussa että Debianissa jo monta vuotta. Intelin piirejä pääasiassa olen käyttänyt.
Mulla on tässä IBM T41 läppäri, jossa on sisäänrakennettuna Intelin piirin WLAN,r
Network controller      : Intel Corporation PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter

Miksiköhän mulla ei sitten automaattisesti toimi wlan Standby-tilan jälkeen  ??? Miten mä voisin demonstroida parhaiten, mitä tässä tapahtuu, kun wlan "häviää" Standby-tilan jälkeen..?
Desktop:HP Pavilion h8-1111sc Core i5-2320/8 GB/1.5 TB/GeForce GT 530 2 GB/Windows 10 64-bit,  Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish
RPi 4B Nextcloudpi