Kirjoittaja Aihe: DuckDuckGo -hakukone  (Luettu 16048 kertaa)

olisipatöissäubuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: DuckDuckGo -hakukone
« Vastaus #20 : 24.01.19 - klo:12.29 »
Itse olen kokeillut duckduckia kotona nyt pari kuukautta. Pääsosin toimii ihan hyvin varsinkin !bangit hyviä esim wikipediaan tulee usein haettua noilla suoraan. Joskus ei kuitenkaan meinaa löytyä yhtään sitä mitä oikeastaan haluaa niin pitää palata googleen.

Töissä nyt sitten tuleekin Googlea käytettyä kun siihen on paremmin tottunut ja hakukoneoptimointia sinne pitää suorittaa usein monille sivuille. Onhan tuo kokeilu sinällään työnkin puolesta hyvä jos DDG tulee ikinä yleistymään merkittävälle tasolle niin osaa sinnekkin optimoida vähäsen.

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1066
    • Profiili
Vs: DuckDuckGo -hakukone
« Vastaus #21 : 06.02.20 - klo:03.28 »
Nostetaanpas vanhaa aihetta.

Kuinka ihmiset käytättekö duckduckgo:ta nykyään?

Itse olen tässä viime aikoina vähän testaillut. Googleen, kun on tottunut, niin on jotenkin erilainen, onko se sitten hyvä asia, no mene ja tiedä.

Ilmeisesti duckduckgo ei kerää tietoja surffaajasta, onko tämä edelleenkin näin?
Kahvi on väkevin juomani

Whig

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 333
  • puppu-generaattori
    • Profiili
    • localhost
Vs: DuckDuckGo -hakukone
« Vastaus #22 : 06.02.20 - klo:09.42 »
Kuinka ihmiset käytättekö duckduckgo:ta nykyään?

Kotona käytän nykyään 95% ddg:tä googlen haun sijasta ja olen löytänyt mitä olen tarvinnut.
Voi olla, että google olisi antanut parempia tuloksia tai enemmän tuloksia mutta jos löydän sen mitä olen tarvinnut niin se riittää minulle.
puppu-generaattorin outputtia
"minä olen kansainvälinen supertähti"

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: DuckDuckGo -hakukone
« Vastaus #23 : 06.02.20 - klo:11.41 »
duck kotisivuksi, google avautuun uuteen välilehteen ;) niin ja selain avautuun https://duckduckgo.com/
« Viimeksi muokattu: 06.02.20 - klo:11.43 kirjoittanut Jakke77 »
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB