Kirjoittaja Aihe: Mustesuihkutulostin - värikasetin uudelleen täyttäminen (tässä HP Deskjet 1050)  (Luettu 2085 kertaa)

reboot

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Musta väri loppui kokonaan eli värikasetti tyhjeni täysin otsikon tulostimesta joku viikko takaperin, ja nyt sitten sain aikaiseksi tilata täyttösarjan finink.com:sta.

Tein uudellentäytön ohjeiden mukaan, ja värikasetin "tulostuspäästä" eli sieltä alhaalta näkyy selvästi että tuoretta mustetta löytyy. Mutta tulostin itse herjaa edelleen että musta väri olisi loppu eikä tulosta ko. värillä mitään. Muilla väreillä kyllä.

Kysymys kuuluu, mikä avuksi? Onko tuossa ko. tulostimessa jokin laskuri tms. joka pitäisi resetoida, vai teinkö virheen kun päästin kasetin kokonaan tyhjäksi? Googgelista en selkeitä apuja löytänyt.
« Viimeksi muokattu: 05.01.12 - klo:15.04 kirjoittanut reboot »
Ubuntu käytössä kotona ja töissä!
*** Kun ongelmasi on ratkaisu lisää otsikkoon [Ratkaistu] ***

oikotie

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 8
    • Profiili
Minulle kävi samoin kyseisen laitteen kanssa,epäilen ettei laite tunnista kopiokasettia,jos voit palauta takaisin kauppaan ja osta alkuperäinen niin toimii tästä on omakohtaista kokemusta.

reboot

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Minulle kävi samoin kyseisen laitteen kanssa,epäilen ettei laite tunnista kopiokasettia,jos voit palauta takaisin kauppaan ja osta alkuperäinen niin toimii tästä on omakohtaista kokemusta.

Tässä tapauksessa kyse oli alkuperäisestä hp:n kasetista, nyt tilasin Ebay:stä brittikaupasta tarvikekasetin, kokeilen sen kanssa onnistuuko täyttäminen jos ei päästä kasettia tyhjäksi ja/tai kuivumaan. Samalla selviää onko tuossa joku laskuri, jolla pyritään estämään uudelleentäyttöä. Jostain luin, että ko. malli muistaisi kaksi viimeisintä kasettia, joten kolmella kasetilla voisi kiertää tuota estoa. Noh, tiedä jaksaako nähdä vaivaa.. :-/
Ubuntu käytössä kotona ja töissä!
*** Kun ongelmasi on ratkaisu lisää otsikkoon [Ratkaistu] ***