Kirjoittaja Aihe: Apperance of ubuntu 11.10  (Luettu 2815 kertaa)

mikaho

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Apperance of ubuntu 11.10
« : 29.09.11 - klo:20.19 »
Mitä tehdä kun nää ubuntu ideologit ei tiedä mitään ,
Mulla on säätimet - control new wave dark menus tai aero ion
ikkunoiden reunat mint-x ja ikonit faenza-wolfe ja se on hyvä!?
Miks toi on poistettu ,elikä säätö mahdollisuus , pitääkö se tosiaan tehdä dconfilla...?
Onko ubuntusta tullut liian hyvä järjestelmä että sitä pitää complikoida-vaikeuttaa...
Tämä vain kysymyksenä , että miten toimia , kun se 11.10 tulee ulos , onhan mulla teema kopioituna jne.
joka tuskin toimii , pääasia on et saan ton vanhan toimimaan ilman mitään suurta muutosta, kiitos etukäteen!
« Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:20.21 kirjoittanut Storck »

Storck

  • Vieras
Vs: Apperance of ubuntu 11.10
« Vastaus #1 : 29.09.11 - klo:20.22 »
Tervetuloa palstalle, käytetään normaalia ja siistiä kieltä täällä. Lukijakunta osin alle 10v eli ei opeteta me heille rumia sanoja.  8)

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Vs: Apperance of ubuntu 11.10
« Vastaus #2 : 29.09.11 - klo:21.02 »
No ehkäpä siihenkin on syy ettei kaikki vesiot Ubuntusta ole LTS-versioita. Monesti on huomattu ettei uusin aina ole paras. Varsinkaan kun vanhat versiotkin ovat vielä kovin nuoria. Versioita kun julkaistaan sen verran usein tahtoo unohtua peruskäyttäjältä ettei aina ole tarvis asentaa sitä uusinta varsinkaan beta vaiheessa. Jos kuitenkin betan asentaa on katkera kalki ihan ite nieltävä eikä ole kovinkaan fiksua ruveta siitä syytelemään ympäriinsä....

mikaho

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Apperance of ubuntu 11.10
« Vastaus #3 : 20.10.11 - klo:21.53 »
ubuntu 11.10 , ratkaistu , ja sehän on gnome-tweak-tool, kaiken joutuu itse tekemään, mutta pääasia , että osaan...