Kirjoittaja Aihe: Sampo pankki  (Luettu 2958 kertaa)

kplkeke

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Sampo pankki
« : 26.07.11 - klo:10.28 »
Hei,Sammon nettipankkiohjelma ei toimi millään selaimella, vaan jumittuu turvanumero vaiheeseen. Toinen pankkini on S-Pankki ja se toimii ihan eleettömästi 11.04:llä

Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Sampo pankki
« Vastaus #1 : 26.07.11 - klo:10.37 »
Mitä plugineja Firefoxissa on käytössä?. Pluginien selvittäminen onnistuu url kenttään kirjoittamalla: about:plugins

Daneli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1037
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Vs: Sampo pankki
« Vastaus #2 : 26.07.11 - klo:11.12 »
Sampopankki on ollut jo useammanvuoden hankala. Syy tähän on Java. Itse olen käyttänyt sammon miniverkkopankkia kun on täytynyt jotain maksaa se toimii ainakin. Tarkista että itselläsi on uusin Java 6.26.

Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Sampo pankki
« Vastaus #3 : 26.07.11 - klo:11.36 »
Sampopankki on ollut jo useammanvuoden hankala. Syy tähän on Java. Itse olen käyttänyt sammon miniverkkopankkia kun on täytynyt jotain maksaa se toimii ainakin. Tarkista että itselläsi on uusin Java 6.26.

Itselläni ei ole ollut kyseisiä ongelmia tuon java version kanssa. Eri distroissa olen kokeillut Opensusea, Debiania ja Fedoraa. Firefox versioita mitä olen kokeilut 3.5-5.0:n. Ainoa ongelma javan kanssa oli Firefox 3.6.14 kanssa. Tyypillinen ongelma java pluginin kanssa on ristiriita icedtea kanssa.

BBT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 352
    • Profiili
Vs: Sampo pankki
« Vastaus #4 : 26.07.11 - klo:19.16 »
Onko käytössä Sunin java? Jos ei ole tai et tiedä, pistä päätteelle seuraavat komennot

Koodia: [Valitse]
sudo apt-get remove icedtea6-plugin openjdk-6-jre
sudo apt-get install sun-java6-plugin
rm -r .java

Kannattaa myös tyhjentää Firefoxin välimuisti (Työkalut/Poista historiatietoja). Käynnistä Firefox uudestaan ja testaa.

juyli

  • Vieras
Vs: Sampo pankki
« Vastaus #5 : 26.07.11 - klo:21.50 »
Hei,Sammon nettipankkiohjelma ei toimi millään selaimella...
https://suomi.sampopankki.fi/link/3gmobilbank
Mobilipankki toimii ilman javaa.