Kirjoittaja Aihe: Olenkohan ainoa fossiili  (Luettu 2672 kertaa)

basse

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 67
    • Profiili
Olenkohan ainoa fossiili
« : 06.06.06 - klo:19.25 »
Kun näitä aiheittaisia jakoja on jo näin paljon, tuntuu ehkä idioottimaiselta ehdottaa vielä yhtä lisää. Kun itse katselen tv-ohjelmat televisiosta, kuuntelen musiikin hifi-laitteista ja en käytä videovuokraamoiden palveluja ja ainoat pelaamani pelit pelaan raviradalla - niin olisko mahdotonta saada näille - miksi niitä nyt sitten kutsuu - alueille joku muu paikka kuin toi yleiskeskustelu.

Mulla on nyt kaksi konetta ilman x:sää, ja aina vaan riittää puuhastelua.

amokoura

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 54
    • Profiili
Re: Olenkohan ainoa fossiili
« Vastaus #1 : 06.06.06 - klo:23.19 »
niin olisko mahdotonta saada näille - miksi niitä nyt sitten kutsuu - alueille joku muu paikka kuin toi yleiskeskustelu.

Mun puolestani kaikki muu yleiskeskustelun puolella on ok.

Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Re: Olenkohan ainoa fossiili
« Vastaus #2 : 07.06.06 - klo:08.28 »
Meinaatko että jos erottaisi tyyliin 'X' ja 'ei-X'? Mielestäni ei oikein onnsituisi - esim. joku apt-ongelma voi olla kummassa tahansa.

Vai viihde ja hyöty? Jako on mielestäni keinotekoinen - joku saattaa kuunnella musiikkia tai katsella elokuvia ihan vakavissaan, jopa ammattiin liittyen, esim. arvostelujen tekoon.

Ja pelien/musiikin/elokuvien vieminen pois yleiskeskustelusta sillä perusteella että kaikki ei niitä käytä - eikös samalla voida rajata toimisto-ohjelmat, nettiohjelmat ja kaikenlaiset ylläpitohärpäkät pois. Ei niitä kaikki käytä.
 
Kukaan tuskin väittää että puuhastelua ei riittäisi jos elät ilman X:ää..

ja mielestäni helpoin tapa lueskella näitä forumeita ja skippailla aiheet joista ei ole kiinnostunut, on rss - lukija.. http://forum.ubuntu-fi.org/index.php/index.php?type=rss;action=.xml

r
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Tumppi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Re: Olenkohan ainoa fossiili
« Vastaus #3 : 28.07.06 - klo:20.21 »
Olen uusi näillä foorumeilla, mutta pintapuolisesti surffaittuani läpi eri aiheita ja keskusteluja sain käsityksen, että täällä käsitellään ensisijaisesti Linuxia ja lähemmin Ubuntua. Mielestäni Yleinen keskustelu -keskustelualue kattaa hyvin myös ehdottamiasi aiheitasi.