Kirjoittaja Aihe: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa  (Luettu 2658 kertaa)

ahma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Olen Ubuntua käytellyt 9.04 versiosta lähtien silloin tällöin, nykyään päivittäin. Koskaan ei ole tällaista ongelmaa tullut vastaan. Nyt lähes joka käynnistyskerralla joku tuollainen ikkuna herjaa eikä paneelissa tällöin ole tuota kyseistä paneelia (huomaa "reiät" paneelissani).

Ubuntu 11.04 classiccia siis käyttelen HP G62  läppärillä.

Täytyy vain toivoa jos joku osaisi auttaa, itselläni ei ole mitään tietoa ongelman aiheuttajasta.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa
« Vastaus #1 : 26.06.11 - klo:19.44 »
Tervetuloa foorumille ahma. Itselläni oli aikaa sitten vaikeuksia verkko-appletin kanssa. Kokeile valita sisäänkirjautumisruudusta "Perinteinen Ubuntu - ei tehosteita" valinta. Oletko saanut ladattua ja asennettua kaikki päivitykset? Minulla paneeli rauhoittui päivitysten myötä. terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

ahma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa
« Vastaus #2 : 26.06.11 - klo:21.04 »
Kiitoksia vain Timo Virtanen! Olen aina aikaisemmin löytänyt ratkaisuja, neuvoja ja muita jo tehdyistä ketjuista niin ei ole tullut rekisteröityä tänne keskustelualueelle.

Näyttää siltä että tämä tehosteeton versio toimisi todella hyvin. Silmäkarkkia tässä ei paljoa ole mutta katsotaan nyt jospa alkaisi sitten tätä vain käyttämään. Päivitykset olen saanut ladattua eikä mitään muutakaan ongelmaa ole ollut. Eli siis jos paneelit ovat latautuneet ongelmitta on kone toiminut aivan normaalisti istunnon ajan.
« Viimeksi muokattu: 26.06.11 - klo:21.13 kirjoittanut ahma »

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Vs: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa
« Vastaus #3 : 27.06.11 - klo:09.48 »
Hyvä jos noin pieni asetus korjaa vaivan. Seuraillaan kuitenkin asiaa vielä tovi. Itse ajelen 11.04 Ubuntua juuri tuolla "ei tehosteita" asetuksella. Ehkä vanhan läppärini näytönohjain ei taivu kaikkeen silmäkarkkiin. No, pääasia on että läppäri on käytössä eikä sulattamon kuormassa  :D terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

ahma

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa
« Vastaus #4 : 02.07.11 - klo:23.52 »
Ei siitä niin helpolla päässytkään. Useamman päivän ehdin Ubuntua käyttää aivan normaalisti mutta nyt näitä rupesi tulemaan taas lähes poikkeuksetta. En tiedä voiko ongelmaan vaikuttaa XChat IRCin käyttö tai Minirokin käyttö. Nimittäin en muutamaan päivään kyseisiä ohjelmia oikein ehtinyt käyttää ja tuntuu aivan kuin olisivat nuo ongelmat alkaneet uudestaan niiden käytön takia. Nyt on käytössä siis tuo Classic 11.04 (ei tehosteita)

[ylläpito on poistanut liitteen]

ajaaskel

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3401
    • Profiili
Vs: Paneelilla oli ongelmia sovelman (sovelmien) lataamisessa
« Vastaus #5 : 03.07.11 - klo:01.11 »
En tiedä onko tästä kenellekään apua mutta itse saan saman ilmoituksen 10.10 versiossa  "Fast User Switch Applet" -otsikolla jos käynnistän koneen toiselta fyysiseltä levyltä. Tuo tulee silloin aina.
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.