Kirjoittaja Aihe: Ubuntu 11.04, pieni Firefox-sivuongelma  (Luettu 1228 kertaa)

makel58

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 806
    • Profiili
Ubuntu 11.04, pieni Firefox-sivuongelma
« : 20.06.11 - klo:11.33 »
Olen jonkun aikaa käyttänyt uusinta Ubuntua, mutta siinä on eräs heikkous. Kun olen Firefoxilla netissä niin joskus on tilanne, että sivua en saa muuten kiinni kuin Alt+F4 painikkeilla. Samoin silloin en ole pystynyt myöskään laskemaan sivua alas, kun niitä painikkeita joista se tehdään, ei näy ollenkaan. Minulla oli ennen Ubuntu 10.04 LTS ja siinä sivun pystyi aina joko rastista kiinni laittamaan tai keskellä olevasta pienestä viivasta laskemaan sivun alapalkkiin. No, nyt sitä sitä alapalkkiakaan ei ole ollenkaan. Alapalkissa näkyivät ennen myös aukiolevat sivut ja niitä pystyi hiirellä kätevästi vaihtelemaan. Kun edes saisi sen alapalkin jostakin näkyviin. Firefoxin vasemmassa yläkulmassa on kyllä Näytä/Työkalupalkit/Lisäosapalkki, mutta vaikka se Lisäosapalkki tulee alapuolelle, ei siinä aukiolevia sivuja näy. Voiko sitä alapalkkia jostain saada näkyviin?
« Viimeksi muokattu: 20.06.11 - klo:11.34 kirjoittanut makel58 »

makel58

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 806
    • Profiili
Vs: Ubuntu 11.04, pieni Firefox-sivuongelma
« Vastaus #1 : 20.06.11 - klo:12.02 »
Yhden uuden asian huomasin. Kun laitan pienestä viivasta alas sivun, sivu löytyikin vasemmalla olevista kuvakkeista nimellä Kuvakatselin. Mutta onko mahdollista saada sitä alapalkkia jostakin?
« Viimeksi muokattu: 20.06.11 - klo:14.16 kirjoittanut makel58 »

makel58

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 806
    • Profiili
Vs: Ubuntu 11.04, pieni Firefox-sivuongelma
« Vastaus #2 : 21.06.11 - klo:10.35 »
Löityivät painikkeet, ja Firefoxin kuvakkeesta saa sivut takaisin. Oli vaan harjoituksen puutetta. Ja työtilanvaihdin on jopa parempi kuin ennen.
« Viimeksi muokattu: 21.06.11 - klo:10.38 kirjoittanut makel58 »