Kirjoittaja Aihe: Dvd-r dl:ien polttaminen [RATKAISTU]  (Luettu 1929 kertaa)

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3411
    • Profiili
Dvd-r dl:ien polttaminen [RATKAISTU]
« : 21.05.11 - klo:09.25 »
Double layer -levyjen polttaminen lienee ihan läpihuutojuttu Ubuntussakin, vai onko syytä käyttää vaikkapa jotain tiettyä ohjelmaa, että homma varmemmin onnistuu? Jotain muuta, mitä olisi hyvä tietää...?

Ihan vain varmuuden vuoksi kysyn, kun ei kehtaisi tehdä kokeiluja noilla kertapolttoisilla levyillä.    
« Viimeksi muokattu: 21.05.11 - klo:17.48 kirjoittanut Eesaurus »

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5676
    • Profiili
Vs: Dvd-r dl:ien polttaminen
« Vastaus #1 : 21.05.11 - klo:16.00 »
Ei taida sinänsä olla mitään erikoista tuon suhteen. Mikäli sinun ei sitten tarvitse saada layerbreak kohtaa siirrettyä tai vastaavaa. Tuollaiset eksoottisemmat jutut taitaa joutua tekeen päätekomennoilla, mutta aika erikoista jos niitä tarvii. Itse olen poltellut muutamat levyt joskus Ubuntussa ja Kubuntussa, eikä siinä mitään ihmeellistä muistaakseni ollut. Ihan oletusohjelmilla taisin lätyt käräyttää.

Eesaurus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3411
    • Profiili
Vs: Dvd-r dl:ien polttaminen
« Vastaus #2 : 21.05.11 - klo:17.47 »
Ok, niin arvelinkin. Eilen yksi poltto Braserolla epäonnistui, mutta se johtui hyvin todennäköisesti tuosta minun dvd-asemastani, joka kaivannee firmwaren päivitystä... 

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5676
    • Profiili
Vs: Dvd-r dl:ien polttaminen [RATKAISTU]
« Vastaus #3 : 21.05.11 - klo:19.41 »
Jos ongelmia meinaa olla, niin kannattaa toki myös käynnistää poltto-ohjelma päätteessä ja katsoa tulisiko sinne vielä enemmän kertovia virheitä kuin mitä mahdollisesti ohjelman graafinenliittymä kertoilee.