Hei,
Minullakin on ohjelmaa valmistumassa, joita olisi tarkoitus ajaa selaimesta käsin, olen ajamassa ohjelmiani Java ja HTML5 kielillä, en oikeastaan omaa mitään tietoa taitoa muuhun kuin mainittuihin kieliin, en ole ohjelmoija enkä tietokone asiantuntija, taitoa on, mutta vain rajallisesti.
Kiinnostaa kovasti oppia lisäksi selaimen kautta käynnistettävistä ohjelmista joita ei ajeta Java eikä Javascript ympäristöistä käsin, olen mielestäni hyvä lukemaan manuaaleja, mutta, taitoa lukea on vain kohtuullisesti ja sekin lukeminen on aika raskasta, kun ei ihan kaikkea ymmärrä termistöstä.
Minulla on pelisivusto työnalla itselläni Java ohjelmointikielellä, toimin vielä yksin, mutta, mahdollisesti alan mainostamaan sivustoani, niin, että muutkin voivat käyttää palvelintani omien peliensä pelauttamiseen.
Kiinnostaa kovin oppia lisää selaimen kautta käynnissä olevista ohjelmista, ja myös miettiä mahdollisuutta josko Java pelien julkaiseminen on turhaa kun HTML5 JavaScript on tulossa Linuxiinkin ja vielä lie siis oliko myös c++ avulla mahdollista rakentaa pelejä nettiin ?
---