Terve,
Olen muuttelemas vanhaa pelikonetta (n 2,5v vanha) pelipalvelinkoneeksi, mutta on semmone pieni probleema täs et en pysty paikanpääl säätämää tota konetta ku vain viikonloppusin. Nyt alkutaipaleil tuun tekemää varmasti aika paljo muutoksia, tuunausta, yms muuta ja tämähän ei onnistu jos oon jossain muualla.
Luonnollisesti tähänhän paras ratkaisu on jokin etäkäyttösofta. Kysymys kuuluukin, mikä olisi paras softa minun kohdallani? Asennan koneeseen huomenna Ubuntu 10.10 (Maverick Meerkat) 64-bit serveriversion. Tulen tekemään kaksi käyttäjää, jonkinlaisen pääkäyttäjän ja sitten peruskäyttäjän srcds:aa varten. Tuol etäkäyttösoftal pitäs sit pystyä vaihtelee noiden käyttäjien välillä ongelmitta, ja sitten sen pitäisi myös automaattisesti käynnistäytyä tietokoneen mukana. En pidä konetta päällä yötäpäivää kun haluan säästää sähkölaskuissa (kone käynnistyy ajastuksella).
Konetta sitten ohjataan Windows 7 läppärin kautta johon on tökätty mokkula kiinni joten etäkäyttöohjelman pitäisi myös toimia win7 64-bit:lla mahdollisesti pätkivässä yhteydessä.
Kiitokset etukäteen vastauksista, voi kysyä jos haluatte tarkennusta johonkin asiaan tms.