Kirjoittaja Aihe: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.  (Luettu 32435 kertaa)

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5659
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #40 : 05.05.12 - klo:00.12 »
Tämä on siis linux projekti ja vaikka näitä ei tämän kaltaisia ole vielä suomen netissä kovinkaan montaa, niin tulevina vuosina varmasti on ainakin enemmän mitä nyt...
En minä sitä sanonutkaan, vaan sen että tässä on muutamia sivuja juttuja ja oikeastaan mistään viestistä ei häävin tule edes ilmi, että miten koko homma liittyy Linuxiin. Itseasiassa aika monesta viestistä saa käsityksen, että olet vaihtamassa Windowsin puolelle.

Lainaus
Myöskin minun oma kotisivu ei ole niin suosittu että sinne ihmiset hakeutuvat, pääsääntöisenä ihmiset tulevat käymään linkeistä mitä näillä ekassa viestissä mainituilla foorumeilla olen laittanut linkattavaksi.
Eli haluat vain mainostaa foorumeilla ja kalastelet sivuillesi osumia?

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #41 : 08.05.12 - klo:13.33 »
Jos todella haluat että sivustostasi tulee "suosittu" niin kannattaisiko yrittää saada niitä valmiita pelejä aikaiseksi?
Jos kokoajan tulee vain noita "vähän kesken" olevia jäätävän kokoisia kuvakaappauksia (niitä voisi edes yrittää pienentää?)
Kuten tuolla ylempänä on todettu niin mainostaminen EI kuulu tähän ketjuun piste.


Edit. Seuraava ylisuuri kuva jonka laitat, poistetaan surutta. Eli pienennä noita kuvia ennenkuin linkkaat niihin?
« Viimeksi muokattu: 08.05.12 - klo:22.08 kirjoittanut vartsu »
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

Illu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1058
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #42 : 08.05.12 - klo:21.34 »
Kävinpä kokeilemassa. Muutaman kuukauden vanhalla koneella, jolla katsoo ihan käypäisesti nettivideoita kokonäytöllä tai pelaa muiden sivustojen nettipelejä, ei ole mitään asiaa tuolla sivustolla. Aivan liian hidas on sille Intelin prossulla oleva näytönohjain. Jotenkin olet onnistunut tekemään siitä liian raskaan. Ja kokeilin vieraana, en aio tehdä mitään tunnusta kirjautuakseni jollekin pelisivulle. Niin kiinnostunut en ole jonkin tietyn sivuston peleistä, niitä on netti pullollaan.

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1835
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #43 : 09.05.12 - klo:11.56 »
Java2d ohjelmaa ei voi ohjelmoida nopeaksi taikka hitaaksi

Älä (taas) puhu roskaa. Kaikki ohjelmat voi tehdä hitaaksi. Kaikki on kiinni siitä minkälaisia
algoritmejä on käytössä.

Vaihdettu sana lievempään muotoon, muistetaanhan, että tällä foorumilla on myös erittäin nuoria käyttäjiä. T. Lasse.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:11.59 kirjoittanut Lasse. »

Storck

  • Vieras
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #44 : 09.05.12 - klo:15.47 »
_Pete_ sitten rauhoittuu ja lopettaa asiattomien viestien kirjoittelun.

(viesti poistettu, siivottu jo edellinen joten se riittänee varoituksena)
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 - klo:15.53 kirjoittanut Storck »

vartsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 506
  • Kyllä, hankin joskus elämän... apt-get a life ...
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #45 : 21.05.12 - klo:14.15 »


Olen päättänyt uudessa tietokoneessa kirjoittaa harjoituksena kaikki alusta, ja myös piirtää grafiikat uudelleen, arvioisin että tähän menee 1-3 viikkoa, mitenkä nyt sitten jaksankaan.

Olen miettinyt myös tätä ikärajaa jonka asetan sivustolle, tällä hetkellä 15 vuotta, mietin myös tämän vaihtoehdon että pudottaisin ikärajan 11-13 vuotta, mutta, se sitten on hieman tarkempaa, varmaankin jatkan tällä 15-17 vuotta.





---

Asiahan nyt minulle tietty kuulu, mutta mitä järkeä on laittaa lautapeli sivustolle tuollaiset ikärajat?
Kyllähän nykypäivän lapset näkevät varmasti raaempaa materiaalia kun lautapelit...

Toinen on se että millä valvot ikärajoja?
Jos vain mainitset asiasta tai ikärajasta niin se on sama kun käskisit tulemaan alaikäisenä.
Eli ei mitään järkeä.
Nyt mennään läppärillä: Hp DV6-6108US
Tulossa jotain muuta...

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 868
    • Profiili
Vs: KotiProjektina lautapelisivusto - Sivuston kehittelyjä.
« Vastaus #46 : 02.06.12 - klo:23.42 »
Nythän tuo shakki jo rupesi toimimaan (siis ennen kesälomaasi)
Eli hyvää kesälomaa.
Pieni oikeinkirjoitus: lähtein -> lähtien?

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1835
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
;D

Kannattaa pistää versio nummeroksi samaintien 100-0, nostaa huomattavasti projektin katu-uskottavuutta.


mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Lautapelisivusto - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #48 : 06.08.12 - klo:12.31 »
No niin, kesälomaa on pidettynä, oli vähän huonoilmainen kesä, ei ole vielä ollut yhtään yli 30 asteen päivää, muutama 25 astetta päivä oli, mutta siinä se, minulla on elokuun 15 yleensä se kesän lopetus päivä, jotenka ei vielä sanota että ei kunnon kesää.
Kaksi yli 30 asteen päivää tähän mennessä.

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #49 : 18.10.12 - klo:20.55 »
Noitten kanssa sitten pitäisi varmaankin päästä eteenpäin, ei tämä ihan niin helppoa taida olla että vain näyttää mitä on väsännyt, kiitosta viestintävirastolle kuitenkin, kun pääsen taas hieman eteenpäin asiassani, varmaanki verottajalle voisi kertoa ensin, mietin 1 euron vapaaehtoista tukimaksua kuukausi.
Onko sinulla rahankeräyslupa?

matsukan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2148
    • Profiili
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #50 : 18.10.12 - klo:22.13 »

voit hakea vaikka toiminimen ja sen pohjalta tehdä 'rahastusta'. eli olisit yrittäjä ...

Toisaalta sanon että mitä kyselet liikaa, laita vaikka paypal tiedot sivuillesi ja ilmoitat saamasi tulot sitten verotuksessa sivutuloina...
Pohjois-pohjanmaa
-- motto:  backupin tarve huomataan aina liian myöhään

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5659
    • Profiili
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #51 : 19.10.12 - klo:17.05 »
Toisaalta sanon että mitä kyselet liikaa, laita vaikka paypal tiedot sivuillesi ja ilmoitat saamasi tulot sitten verotuksessa sivutuloina...
Samaa mieltä. Ymmärtäisin huolen jos kyseessä olisi esim. Jenkkilä tai jos jotain oikeasti on plagioitu.

ch053n

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #52 : 21.10.12 - klo:20.43 »
No itse en saanut ubuntun 12.10 asennuksella mitään irti koko saitista, .. pitänee kokeilla wintoosan puolella josko edes jotain ..
Päämasiina: q6600,4GB jne ...
Söörver:proliant dl380 g5, 2x5405 Xeon ,14GB,8x146GB 10K Sas Raid 6 ADG jne..
Ups:hp ups r1500 g2
käyttöön pääsyä odottaa: cisco ws-c3750g-12s + 12sx

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #53 : 05.11.12 - klo:15.50 »
Jatkoa,

Hei, otin sivustoni pois ubuntu foorumilta.

En tarkkaan tiedä kuinka tulen jatkamaan sivustoni kanssa, jotenka poistan kotiprojekti sivustoni foorumiltanne.

Kiitos hurjasti kaikille tästä ihanasta ajasta jonka sain viettää foorumilla ubuntuni kanssa.

Olen muissa merkeissä foorumilla tästä lähtein, lähinnä kun jotakin ongelmaa tulee ubuntun käytössä, kiitos tuestanne.

Jari Särö.

 ;D ;D ;D
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Storck

  • Vieras
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #54 : 06.11.12 - klo:18.02 »
Aiheen aloittaja on poistanut muut kuin ensimmäisen ja viimeisen kirjoituksensa joten hän ei halua ilmeisesti asiasta enää keskustella.

Poistan aloitusviestistä linkin ja suljen ketjun. Jos tämä jotakin häiritsee niin YV tulemaan.

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Hei, minulla on tämä lautapelisivusto.
« Vastaus #55 : 23.06.14 - klo:21.22 »
Hei,

Minulla on nämä täällä ubuntu foorumilla, ubuntu 7.10 - 9.04 -> kanssa aloittamani java projektit nyt hieman käynnissä, olen kaikki aloittana alusta, grafiikat ja koodit, viime vuoden puolella, tästä on tulos tämä AOv4.00+.

Olen laittanut yhdelle päätteelle jätkänshakki, reversi, ja tammi pelit, niitä voi testata jos tahtoo, voi olla että on jotain bugeja, mutta, en tiedä sitten onko, myös värisävyt voivat olla liian haaleita taikka kirkkaita, minulla on vain yksi näyttö tällä hetkellä käytössä, mutta kontrasti ja kirkkaus säädöt löytyy varmaan kaikista teidän näytöistänne.

Kiitos teille tästä foorumista, ilman ubuntu-fi foorumia, ei varmaankaan olisi tätä projektia sitten aloitettu jossain 2009 - 2012, tuo 2013 oli opiskelua, ja nyt taas 2014.

Aion alkaa ylläpitää tätä lautapeliprojektiani, nyt ensi syksystä lähtein. noin 6 pelin voimin, yritän noin 8 - 9 peliä, tänä vuonna esittää, ja ensi vuonna loput minun foorumi listan pelini.

Kiitos harrasteestani open ja free ohjelmille : Ubuntulle, Linux Mintille, Inkscapelle, Gimpille, Netbeanssille, Eclipselle, OpenJDK 1.7+, Lighttpd, Iptables, fail2ban, sshguard jne..

Olen jo noin 44 vuotinen, minulla on ollut hyvää aikaa linuxien kanssa, kiitos.

Tässä on sivustoni - http://www.lautapelisivusto.com

---
« Viimeksi muokattu: 23.06.14 - klo:21.28 kirjoittanut JariTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

Storck

  • Vieras
Vs: Lautapelisivusto.com - selaimiin lautapelejä Javalla.
« Vastaus #56 : 23.06.14 - klo:21.42 »
Aiheet yhdistetty.