Kirjoittaja Aihe: Miksi ikkunoista katoavat välillä niiden ohjauspainikkeet  (Luettu 1409 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Välillä, oikeastaan suhteellisen usein työpöydän ikkunoista katoavat ohjauspainikkeet, niin etten voi pienentää, en suurentaa enkä sulkea klikkaamalla kruksia, koska nuo kolme painiketta ovat pois. Voin tietysti sulkea ikkunan tiedostovalikosta, mutta käyttö muuttuu silloin melko hankalaksi. Siksi kirjaudun yleensä heti ulos ja käynnistän gnomen uudelleen. Joskus se pitää tehdä parikin kertaa ennen kuin painikkeet ilmestyvät. Vika on ollut jo melko kauan ja olen tottunut sen kanssa elämään, mutta silti olisi parempi saada se pois. Olen monta kertaa grubin kautta mennyt palautustilaan ja valinnut kohdan "korjaa rikkinäiset paketit", mutta tähän ongelmaan se ei ole tuonut apua. Jos joku osaisi neuvoa, olisin kiitollinen.

timbba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1413
    • Profiili
Vs: Miksi ikkunoista katoavat välillä niiden ohjauspainikkeet
« Vastaus #1 : 14.02.11 - klo:10.01 »
Auttaako, jos ottaa työpöytätehosteet pois käytöstä?

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Vs: Miksi ikkunoista katoavat välillä niiden ohjauspainikkeet
« Vastaus #2 : 14.02.11 - klo:13.54 »
Minulla on vain oletustehosteet käytössä, 2 gigaa muistia, core 2 duo 2,20 Ghz prosessori. Ei pitäisi olla tehosteista kiinni. Läppäri on Dell Presision M4300.  Voisikohan vika olla Nvidia-ohjaimessa, koska silloinkin kun painikkeet ovat pois  ikkunat toimivat muutoin normaalisti?

peran

  • Vieras
Vs: Miksi ikkunoista katoavat välillä niiden ohjauspainikkeet
« Vastaus #3 : 14.02.11 - klo:19.26 »
Voi se olla silti tehosteista kiinni. Ota vaan ne pois. Toimii sen jälkeen sitten vähän nopeammin muutenkin.

Järjestelmä->Ulkoasu->Visuaaliset tehosteet ja siihen ei mitään.

Xnewbie

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 126
  • Britney
    • Profiili
Vs: Miksi ikkunoista katoavat välillä niiden ohjauspainikkeet
« Vastaus #4 : 14.02.11 - klo:19.29 »
kyllä se niistä tehosteista todennäköisesti johtuu, itselläni oli aikanaan samaa vaivaa ja se katosi kun laittoi tehosteet pois käytöstä.