Kirjoittaja Aihe: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?  (Luettu 1784 kertaa)

LK

  • Vieras
Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« : 29.10.11 - klo:13.23 »
Jatkuvasti tämä voikko-oikoluku on päällä vaikka olen firefoxista sen ottanut pois päältä? Miten tämän saa pois? Libreoffice on käytössä, pitääkö se poistaa siitäkin? Ei voi olla totta miten näin ärsyttävä ominaisuus on olemassa... Writeriä käyttäessä oikoluku on ihan ok mutta että joka ikisessä lomakkeessa johon kirjoitetaan????

L.General

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 102
  • When you are going thru hell, don't stop.
    • Profiili
Vs: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« Vastaus #1 : 29.10.11 - klo:13.41 »
Vähän riippuen firefoxin versiosta, mutta kokeile tätä.
Työkalut --> Lisäosat --> Laajennukset --> Ja sieltä Mozilla-laajennus voikon käyttöön ---> Poista käytöstä.

Vielä kun joku keksisi miten Facebook-prism sovelluksessa voi tehdä saman.

LK

  • Vieras
Vs: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« Vastaus #2 : 29.10.11 - klo:13.44 »
Vähän riippuen firefoxin versiosta, mutta kokeile tätä.
Työkalut --> Lisäosat --> Laajennukset --> Ja sieltä Mozilla-laajennus voikon käyttöön ---> Poista käytöstä.

Vielä kun joku keksisi miten Facebook-prism sovelluksessa voi tehdä saman.
Tuon nimenomaan olen tehnyt jo.

Olen nyt myös poistanut voikko laajennuksen kokonaan synapticilla ja sitli vaan oikoluku on päällä tätäkin viestiä kirjottaessani.

Se ei myöskään osaa tunnista suomenkieltä vaan tässä on joku muu kieli checkki päällä...

Ubuntu 11.10 suomen kieli on päällä.

LK

  • Vieras
Vs: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« Vastaus #3 : 29.10.11 - klo:13.48 »
Tässä on englanninkielinen spell check päällä... Mistähän siihen pääsee käsiksi?

LK

  • Vieras
Vs: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« Vastaus #4 : 29.10.11 - klo:13.54 »
Voi helevata että osaakin olla... Eli ratkaisuhan on niinkin yksinkertainen kuin hiiren oikealla napilla klikkaus mistä tahansa 'tekstialueesta' ja sieltä voi valita onko oikoluku päällä ja mikä kieli.. No opinpahan uutta taas.

L.General

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 102
  • When you are going thru hell, don't stop.
    • Profiili
Vs: Voikko oikoluku pois kokonaan firefoxista?
« Vastaus #5 : 29.10.11 - klo:15.24 »
Toinenkin tapa löytyi. Se on valikosta:  Muokkaa --> Asetukset --> Lisäasetukset --> Oikolue käyttäjän kirjoitukset täppi pois.