Moi!
Kävin eilen Free Thursdayssa kyselemässä, olisiko paikalla joku joka tietäisi näistä foorumeista tai haluaisi osallistua kehitystyöhön. Noh, menestys oli heikkoa, eikä ainakaan minun päässä pöytää ollut ketään, joka olisi asiasta tiennyt tai ollut kiinnostunut.
Tämän sivuston ylläpitämisen vastuut ovat minun tietojeni mukaan hajallaan. Lähinnä on foorumien moderaattoritiimi (Storck, ajaaskel ym.), ne tyypit jotka uudisti tuota etusivua viime kesänä (ainakin Knome) ja joitain vanhoja aktiiveja (Timo Jyrinki tulee ekana mieleen).
Lisäksi on Ubuntu Suomen kiireinen maavastaava Tm_T.
Eli mun ehdotus on, että rupeatte keskenään jakamaan töitä, konsultoiden foorumimodeja, toiseksi kysyen mitä mieltä viimeisimmän etusivu-uudistuksen tehneet on ja kolmanneksi sopien, kuka kontaktoi Tm_T:n ja on hänen kauttaan yhteydessä Canonicaliin. Tarvittaessa voisi sitten kysellä noilta vanhoilta aktiiveilta neuvoa.
Omat tuntumani on tällaiset:
Lähtisin siitä, että pidetään SMF-foorumi. Tämä edellyttänee siis erillisen sivutilan hankkimista.
Sivutilan pitäisi olla ilmaista, eli siis jonkun firman tai muun tahon pitäisi se lahjoittaa. Kuka löytäisi tällaisen?
Jos muut osat sivustoa voidaan pitää Canonicalin palvelimella, hienoa.