Kirjoittaja Aihe: GBA emulaattori  (Luettu 1978 kertaa)

Tuomas_M

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 30
    • Profiili
GBA emulaattori
« : 12.06.06 - klo:09.27 »
Kaipailisin tähän Linuxille GBA emulaattoria, mutta noita Linux-versioita ei tunnu turhan tiheässä olevan. Lisäksi, kun viimein saan ladattua jonkun Linux-version niin eihän sitä saa toimimaan, mitä mun pitäisi tehdä jotta saan toimimaan? Esim yhdessä paketissa oli oheistiedostoja ja sitten semmonen tiedosto josta sanotaan vain "suoritettava ohjelma", eikä sitä hyödytä klikkailla...

juyli

  • Vieras
Re: GBA emulaattori
« Vastaus #1 : 12.06.06 - klo:10.22 »
Kaipailisin tähän Linuxille GBA emulaattoria,


GBA? Kerrotko hieman tarkemmin. Vaikkapa linkkiä aiheeseen.


kun viimein saan ladattua jonkun Linux-version niin eihän sitä saa toimimaan, mitä mun pitäisi tehdä jotta saan toimimaan?

Vielä kun kerrot, mistä ja minkä paketin noudit, voisi asiaan hieman perehtyä.
Hyvällä tuurilla, voisi ohjelman asennus onnistua joltakulta toiselta.

mcduck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Re: GBA emulaattori
« Vastaus #2 : 12.06.06 - klo:10.41 »
kyllä tuolla Ubuntun repoissa ainakin yksi on, kun sellaisen olen sieltä asentanut :)

Olisiko nimi ollu VisualBoyAdvance tai jotain sellaista, en nyt ihan tarkkaan muista kun duunissa olen ja XP:tä joudun täällä käyttämään :P

Postaa tänne jos löydät sen, muuten katson mikä tuon emun nimi on kun kotiin joskus pääsen..
42

juyli

  • Vieras
Re: GBA emulaattori
« Vastaus #3 : 12.06.06 - klo:10.55 »

Olisiko nimi ollu VisualBoyAdvance tai jotain sellaista,

Hyvin muistit. Dapperille siis suoraa paketinhallinnasta [universe]:
http://packages.ubuntu.com/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=visualboy&searchon=names&subword=1&version=dapper&release=all

mcduck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Re: GBA emulaattori
« Vastaus #4 : 12.06.06 - klo:20.08 »
Juu, oikein näköjään muistin. Lisäksi repoista löytyy VBA Express, joka on siis graafinen käyttöliittymä tuota varten.
42