Kirjoittaja Aihe: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?  (Luettu 1971 kertaa)

JuhaFH

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« : 04.01.11 - klo:13.44 »
Mahtaako saada F-spotilta kuvat ladattua uudelleen kun oletuskansiosta ja työpöydällä olleesta toisesta kansiosta katosi kaikki jpg:t? F-spotin kun avaa niin näkyy pikkukuvina kaikki kameralta ladatut 800 kuvaa mutta kun yrittää avata niin tulee vain musta ruutu.

tommis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 418
    • Profiili
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #1 : 04.01.11 - klo:14.13 »
Oletko päivittänyt juuri? Onko kuitenkin kuvat viellä siellä kansiossa mihin olet ne tallentanut, oletuksena kuvat?

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #2 : 04.01.11 - klo:14.22 »
Ne kuvatko eivät ole Kuvat-hakemistossa? Minkä sijainnin saat jos klikkaat jotain kuvaa F-Spotissa oikealla hiiren napilla, valitset Kopioi kuvan sijainti (tai jotakin muuta sellaista, en ole omalla koneellani joten en voi tarkistaa) ja sitten liität sen vaikka Tekstimuokkaimeen (gedit).
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

JuhaFH

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #3 : 04.01.11 - klo:14.26 »
Ne kuvatko eivät ole Kuvat-hakemistossa? Minkä sijainnin saat jos klikkaat jotain kuvaa F-Spotissa oikealla hiiren napilla, valitset Kopioi kuvan sijainti (tai jotakin muuta sellaista, en ole omalla koneellani joten en voi tarkistaa) ja sitten liität sen vaikka Tekstimuokkaimeen (gedit).

Tuollainen tuli: /home/juha/Kuvat/Valokuvat/2010/12/20/img_9487.jpg

JuhaFH

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #4 : 04.01.11 - klo:14.31 »
Ne kuvatko eivät ole Kuvat-hakemistossa? Minkä sijainnin saat jos klikkaat jotain kuvaa F-Spotissa oikealla hiiren napilla, valitset Kopioi kuvan sijainti (tai jotakin muuta sellaista, en ole omalla koneellani joten en voi tarkistaa) ja sitten liität sen vaikka Tekstimuokkaimeen (gedit).

Tuollainen tuli: /home/juha/Kuvat/Valokuvat/2010/12/20/img_9487.jpg

Ja tuolla /home/juha/Kuvat/Valokuvat-kansiossa ei ole mitään??

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16247
    • Profiili
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #5 : 04.01.11 - klo:14.57 »
Sitten olet varmaankin poistanut kuvat vahingossa tai jossain ohjelmassa on bugi. Palautus varmuuskopioista tai levyltä PhotoRecillä.

maalinni

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Ubuntu (tai MINÄ) hukkasi kuvat?
« Vastaus #6 : 04.01.11 - klo:14.59 »
Ettet vaan olisi luonut pikakuvakkeet kameran kuviin? Kamera saattaa luoda kuvista myös erilliset pikkukuvat, jotka olet ehkä vahingossa siirtänyt koneelle.