Kirjoittaja Aihe: Tulos-tus/tin ongelma  (Luettu 1824 kertaa)

eran

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Tulos-tus/tin ongelma
« : 08.11.10 - klo:15.02 »
Canon MP 160 tulostin toimii kuten pitääkin. Tekstisivut Open Officella tehtynä ja netistä tulostuvat oikein, mutta pankin esim. tilitapahtuma sivut tulostuvat jostain syystä aina kaksin kappalein.( Ei summat ole niin suuria etteikö yhdellekin mahtuisi ???). Siis missä vika kun tulosteen määrite, 1kpl ei toimi tässä tapauksessa?

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4000
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #1 : 08.11.10 - klo:15.18 »
Mitenkäs muu tulostus selaimesta? Toisin sanoen, päteekö tuo vain pankin tulosteisiin vai kaikkeen, mitä selaimella tulostat?
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

eran

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #2 : 08.11.10 - klo:16.26 »
Kokeilin tulostaa Firefoxilla, tulosti nettisivun: yksi sivu, kun taas Opera tulosti saman sivun tuplana.
Viittaisi häiriöön Operassa, mikä lienee???. En vielä yrittänyt pankkisivun tulostusta Firefoxilla. Olen käyttänyt pääasiassa Operaa.

SuperOscar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4000
  • Ocatarinetabellatsumtsum!
    • Profiili
    • Legisign.org
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #3 : 08.11.10 - klo:16.41 »
Sekin voi vaikuttaa, millainen viritys pankillasi on noita tulosteita varten.

Vanhassa KDE:ssä (3.x) saattoi yrittää rakentaa tulostukseen suodattimen tällaisia omituisia tapauksia varten, mutta hankalaa sekin kyllä oli. Uudessa KDE:ssa ei taida enää olla mahdollisuuttakaan – Gnomesta nyt tietysti puhumattakaan ;)
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

eran

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #4 : 08.11.10 - klo:16.43 »
Firefoxilla tulostaa oikein, joten häiriö liittyy Operan selaimeen ???.Myöskin tulostus käynnistyy nopeammin FF:lla.

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #5 : 08.11.10 - klo:19.10 »
Mulla on mp160 toiminu maverikissa tulostuksellisesti ihan normaalisti, tosin oon vaan tulostanu OO:lla tai pdf:iä ja kaikki ok.

Mites sulla toimii skannaus? Mulla ei toimi kuin simple scan, xsane tokkää erroriin kun pitäis skannata. Tosin esikatselu kyllä toimii, muttei tätä ilmiötä ollu 10.04-ubuntussa, 64bit.
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Tulos-tus/tin ongelma
« Vastaus #6 : 08.11.10 - klo:19.55 »
oisko opera:config sivulla printer kohdassa jotain mikä sais sen oikein?
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB