Äänestys

Mikä on paras konsoli?

PS3
XBOX 360
Wii

Kirjoittaja Aihe: PS3 vs XBOX 360 vs Wii  (Luettu 8433 kertaa)

eGetin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1093
  • Milloin mitäkin
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #20 : 03.07.10 - klo:23.59 »
Toisaalta, en näe näitä Sonyn ja mikkisoftan Wii-kopioita mitenkään varteenotettavina vaihtoehtoina, ne maksavatkin jo ensikättelyssä melkein uuden konsolin hinnan verran (Xbox 360:n kohdalla) eikä niitä varten edes ole vielä juuri yhtään pelejä (ja veikkaanpa että iso osa tulevista uutta ohjaustapaa tukevista peleistä on väkisin väännettyä kuraa).
Pöytäkone: Intel i7 920 | Asus P6X58D Premium | 12Gb DDR3 1600MHz | Asus Radeon HD 6950 1Gb | 60GB OCZ Vertex 2 SSD + 2TB WD Caviar Green + Samsung 830 120GB
HTPC: Intel C2D E4400 | Asus P5B | 4Gb DDR2 800MHz | Asus Geforce GT210 | 500GB WD Caviar GP
Kannettava: Asus Eee PC 1225B

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #21 : 04.07.10 - klo:21.17 »
Wii tuntuisi ehkä parhaalta vaikken ole kokeillut kuin Xboxia pari kertaa, Pc hoitaa pelaamisen mainiosti.

Anssi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #22 : 04.07.10 - klo:21.27 »
Wii:llä tässä pojan kans parhaillaan pelataan. Itse kun en tarvii niitä sota pelejä ollenkaan. Kyllä meidän perheeseen Wii on paras. koko porukkalla on mukava välillä pelailla.

Znake

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #23 : 11.07.10 - klo:00.44 »
Wii löytyy ja suunnittelen PS3:n ostoa. En osaa noiden kahden väliltä valita kumpaa äänestäisin. Movea odotan ja suunnitelmissa ois ostaa Tiger 11 PS3:lle. Tiger 10 on jo Wiille.

Yksi syy ostoon on kans se, ettei Wiitä saa kovin helpolla suoraan tietokoneen näyttöön kiinni, eikä ole telkkua just nyt. Näytössä on HDMI, joten PS3 menee siihen sitten suoraan. :)

Pitäs vaan keksiä mitä pelejä tolle hommais. Olen enemmän casual-pelaaja ja räiskinnät kierrän konsoleilla (ainakin suurimmaksi osaksi) kaukaa.

Immo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 776
  • Ammuin sheriffin.
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #24 : 11.07.10 - klo:18.07 »
HomeBrew:lla on hauska leikki Wiin kanssa  ;D
Muistikortille Linuxit ja MPD:t jne. on hyvä laittaa 20Wattia nälkäiselle koneelle.
"there's two types of people. Those who are very good. And those who are dead. I'm very good"

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #25 : 11.07.10 - klo:18.23 »
HomeBrew:lla on hauska leikki Wiin kanssa  ;D
Muistikortille Linuxit ja MPD:t jne. on hyvä laittaa 20Wattia nälkäiselle koneelle.
20W?! Minä olen kuluttanut parhaimmillaan 17W... Ainakin aina kun olen mitannut eli melko harvoin. ;)

Mutta tulin itse rakennelleeksi Wiille RGB Scart -johdon, jolla saa vähän terävämmän kuvan telkkariin ja aika hyvin toimii. Toteutin projektin DealExtremen toimimattomalla kaapelilla. Eli ko. kaapelista puuttui osa tarvittavista kontakteista (maita sekä RGB select) ja värit olivat väärässä järjestyksessä. :D
Hyvin toimii nyt.

Pitäisi kyllä itsekin asennella Wiihin Linux. Ei vaan ole jaksanut. Mitä jakelua käytät ja mitä kannattaisi käyttää, jos suunnitelmana saada MythTV Frontend Wlanin kanssa toimimaan? Vastata voisi tuonne: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=16537.msg269467#msg269467
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Immo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 776
  • Ammuin sheriffin.
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #26 : 11.07.10 - klo:19.29 »
Lainaus
20W?! Minä olen kuluttanut parhaimmillaan 17W... Ainakin aina kun olen mitannut eli melko harvoin.
En ole kyllä ikinä mitannut, muistelin vain tehonkulutuksen olevan sitä luokkaa  :)

Itse olen asentanut Whiiten, joka siis perustuu Debian Lennyyn. Minulla ei taidot siirtä X.n virittelyyn siihen, mutta XWhiitessä se on vakiona. En ole asentanut, kun en ole päässyt muistikortinlukijaan taas vähään aikaan käsiksi. Tosin se perustuu Etchiin, eli Debianin 4.0-versioon.
http://www.gc-linux.org/wiki/WL:whiite-linux
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=177262

Jos netin haluaa saada toimimaan, pitää Linux käynnistää BootMiin kautta.

Lainaus
Mitä jakelua käytät ja mitä kannattaisi käyttää, jos suunnitelmana saada MythTV Frontend Wlanin kanssa toimimaan?

Ei mitään hajua. Olisiko XWhiite paras vaihtoehto? Xorg ainakin olisi ihan kiva sitä varten  ;D Minä en ole kovin hyvin perehtynyt, kunhan välillä vaan leikin ja pelkään milloin se muuttuu tiileksi  ;D
"there's two types of people. Those who are very good. And those who are dead. I'm very good"

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11442
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #27 : 11.07.10 - klo:21.04 »
Itse olen asentanut Whiiten, joka siis perustuu Debian Lennyyn. Minulla ei taidot siirtä X.n virittelyyn siihen, mutta XWhiitessä se on vakiona. En ole asentanut, kun en ole päässyt muistikortinlukijaan taas vähään aikaan käsiksi. Tosin se perustuu Etchiin, eli Debianin 4.0-versioon.
Voisin kokeilla sitä, mutta...

Jos netin haluaa saada toimimaan, pitää Linux käynnistää BootMiin kautta.
...niinpä. Pitänee harkitua tuon asentamista. Sain saman selville itsekin tutkimalla. Täällä ei ole asennettuna kuin HBC.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Immo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 776
  • Ammuin sheriffin.
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #28 : 12.07.10 - klo:18.31 »
Lainaus
...niinpä. Pitänee harkitua tuon asentamista. Sain saman selville itsekin tutkimalla. Täällä ei ole asennettuna kuin HBC.

Bootmii on siitäkin ihan hyvä, että sillä voi ottaa nand:sta varmuuskopion jos sotkee Wiinsä täydellisesti. Omaan laatikkoon se piti asentaa IOS:n, mutta prii/preloaderin avulla BootMiin saa käynnistettyä suoraan, kuten myös HBC:n, tai vaikka pelin suoraan kun levyn työntää valmiustilassa olevaan Wiihin.
"there's two types of people. Those who are very good. And those who are dead. I'm very good"

gtavc

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
  • Wii on paras
    • Profiili
Vs: PS3 vs XBOX 360 vs Wii
« Vastaus #29 : 28.10.10 - klo:21.47 »
Itse omistan molemmat PS3:en ja Wiin ja täytyy todeta että Wiin kanssa tulee enemmän pelailtua vaikka grafiikat ovat toista luokkaa. PS3:ssa on hyviä vaan noi gtaat mutta muuten sieltä ei löydy muuta. Wiillä pelaan SMBBtä, Wii Sportsia ja Mario Kart Wiitä. Wiitä jaksan pelata melkein joka päivä ja sen takii äänestin sitä.