Kirjoittaja Aihe: Asennuksen vaihe 5 / 6  (Luettu 2163 kertaa)

jonez

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Asennuksen vaihe 5 / 6
« : 07.06.06 - klo:18.58 »
Päivää. Asentaessani ubuntua windows xp:n rinnalle, menee kaikki hyvin siihen asti kunnes päästään vaiheeseen 5 / 6, eli osiointi.
Tulee kolme vaihtoehtoa, "muuta osion ide1 master, levyosio nro 1. (hda1) kokoa ja käytä vapautuvaa tilaa", valitsen tuon ja vedän sen palkin ~50%:n. Sitten painan eteenpäin, ja nyt olen odottanut puolisen tuntia ja edelleen on kursorina sama pyörivä latauspainike.. Onko cd:ssäni kenties joku bugi vai miksi en pääse eteenpäin? Kiitos vastauksistanne.

EDIT: Ja jos tämä ei nyt tästä toimi niin voin (opastuksen kera) osioida 'käsin'? Kovalevytilaa jäi windowsilta 60Gt.
« Viimeksi muokattu: 07.06.06 - klo:19.08 kirjoittanut jonez »

Zhraelyn

  • Vieras
Re: Asennuksen vaihe 5 / 6
« Vastaus #1 : 07.06.06 - klo:19.16 »
Itsellenikin kävi noin, mutta selvisin kun poltin uuden cd:n pienemmällä nopeudella.

jonez

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Re: Asennuksen vaihe 5 / 6
« Vastaus #2 : 07.06.06 - klo:19.24 »
Itsellenikin kävi noin, mutta selvisin kun poltin uuden cd:n pienemmällä nopeudella.
Eli sinun ei tarvinnut mitään osiointisysteemejä tehdä windowsissa ennen asennusta?
Itse olen nyt muutamaan kertaan eheyttänyt c-aseman, enkä ole mitään muuta tehnyt.

jonez

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Re: Asennuksen vaihe 5 / 6
« Vastaus #3 : 07.06.06 - klo:22.33 »
Itsellenikin kävi noin, mutta selvisin kun poltin uuden cd:n pienemmällä nopeudella.
Kiitos paljon avusta, nyt on ubuntulla taas yksi tyytyväinen käyttäjä \o