Kirjoittaja Aihe: celtx lakkasi toimimasta päivityksen jälkeen RATKAISTU  (Luettu 1599 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Käsikirjoitusohjelma celtx, joka on laite riippumaton ja toimii kaikissa tunnetuissa käyttöjärjestelmissä lakkasi toimimasta päivityksen jälkeen.  Jo sitä ennen minulla oli ollut ongelmia sekä sen että OpenOfficen kanssa, jotka molemmat latautuivat hyvin hitaasti ja OpenOffice.org ei vieläkään päivitä näyttöä kunnollisesti kirjoittaessa. Olen käyttänyt siksi Abiwordia, mutta se ei tallenna kunnollisesti docx muotoon.
Omituisinta tässä on se, että läppärissäni minulla on sama Ubuntun käyttöjärjestelmä 10.04 LTS ja samat päivitykset ainakin suurimmalta osalta, ja siellä kaikki toimii. OpenOffice tosin latautuu sielläkin hitaasti, mutta päivittää näytön normaalisti.
Mitä voisin tehdä? Pitäisikö asentaa Maverick? Jostain kummallisesta syystä juuri ennen kuin celtx lakkasi toimimasta, Ubuntu 10.04 pyysi päivittäessään Maverickin levyä, mikä hämmästytti, koska en ollut asentanut sitä koneeseeni. Olin kuitenkin ladannut sen ja käynnistin koneeni varmuuden vuoksi palautustilassa, mutta siellä se päivittäessään ja poistaessaan paketteja mm. Googleearthin pyysi jälleen Maverick Meerkatia joten annoin sen hakea sieltä. Neuvokaa olkaa hyvä, jos vain joku ymmärtää, mistä on kysymys.
« Viimeksi muokattu: 27.11.10 - klo:20.08 kirjoittanut Pontus12 »

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: celtx lakkasi toimimasta päivityksen jälkeen
« Vastaus #1 : 21.10.10 - klo:18.00 »
Vielä oma vastaukseni. Yritin käynnistää kompozerin. Sama juttu kuin celtx:n kanssa, ei suostu käynnistymään.

TK

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 103
    • Profiili
Vs: celtx lakkasi toimimasta päivityksen jälkeen
« Vastaus #2 : 21.10.10 - klo:18.34 »
Lainaus käyttäjältä: Pontus12
OpenOffice tosin latautuu sielläkin hitaasti, mutta päivittää näytön normaalisti.

Oliskohan tästä apua käynnistymisen nopeutumiseen?