Kirjoittaja Aihe: DigiTv- kortti on Hauppauge WinTv Nova.T.USB2 Terrestrial. for USB.  (Luettu 4091 kertaa)

Tollo Peloton_27

• Käyttäjä
    • Profiili
DigiTv- kortti on Hauppauge WinTv Nova.T.USB2 Terrestrial. for USB. Onko mahkuja saada toimimaan uudessa ubuntussa. 6.jotain. Jos sais vielä amatöörille selvät ohjeet, niin olisin kiitollinen
« Viimeksi muokattu: 06.06.06 - klo:21.30 kirjoittanut Tollo Peloton_27 »

Owdy

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: Olisiko joku ystävällinen ja vastaisi
« Vastaus #1 : 06.06.06 - klo:21.14 »
Onnittelut kuvaavasta otsikosta. :P

Tollo Peloton_27

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.06 - klo:21.32 »
Joko nyt kelpaa?

ufc

• Vieras
« Vastaus #3 : 06.06.06 - klo:21.48 »
Joko nyt kelpaa?
Ei välttämättä vieläkään mikään paras, mutta parempi kun aikasemmin.

Otsikoksi sopisi vaikka, että "DigiTV USB-väylään (Hauppauge WinTV Nova Terrestrial)?"

Asiaan,

Hauppauge WinTV-NOVA-T usb2 DVB-T USB2.0 support (DVB_USB_NOVA_T_USB2)

Say Y here to support the Hauppauge WinTV-NOVA-T usb2 DVB-T USB2.0 receiver.

löytyy ainakin 2.6.16 kernelistä eli ainakin sieltä löytyy tuki.

Mandibela

• Käyttäjä
    • Profiili
Täällä painin saman ongelman kanssa, eli sama Hauppaugen USB2.0 -boxi on käytössä. 6.06 myöskin, että tuki kortille pitäisi löytyä. Mitä Peloton halusi ilmeisesti kysyä, on se että millä ohjelmalla kuvan ja äänen saisi toimimaan.. Kaffeine vai Xine? ja mitkä ne lisäpaketit nyt sitten olisi...

Tenio

• Käyttäjä
    • Profiili
Niin miten pitäisi nyt kyseisen kortin kanssa toimia, että sen saisi dapperissaa toimimaan? Mitkä paketit on asennettava ja miten kanavat etc. haetaan? Pyytäisin melko yksityiskohtaiset ohjeet, koska olen aloitteleva ubuntisti..

Olen yrittänyt googlata vastausta jo tovin, mutta en  ole löytänyt mistään apua.

hybrid

• Käyttäjä
    • Profiili
Itse ostin tänään myös tuon kyseisen usb digiboksin. Olen ihan alkkis tässä ja haluaisin nyt ihan yksityiskohtaiset ohjeet. miten ihmeessä saan nyt digitv kuvan näkymään tietokoneeni ruudulta. eli mitä asennan ja mistä asennan ja mitä sen jälkeen?

peran

• Vieras
Mitähän näyttää päätteessä:
Koodia: [Valitse]
dmesg

Mikäli Digikortti on oikein asentunut, niin ehkä kaffeine:lla on helpoin ottaa kuva esiin. Xine:lläkin se onnistuu, mutta ensin pitää scannata kanavat. Ubuntu-suomen wikissä on ohjeet kanavien skannaukselle (Nebulan kortin ohjeita soveltaen).

Edit - kortin tulee olla kiinni koneessa.

Edit - on myös vaara, että olet ostanut uudemman tikun, jonka viritintä on hankala saada toimimaan. Itse en saanut, joten palautin sen.
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo:02.48 kirjoittanut peran »

hybrid

• Käyttäjä
    • Profiili
sain toimimaan ku hetken kattelin ubuntuforumista, firmware puuttui ilmeisesti...
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo:05.33 kirjoittanut hybrid »