Kirjoittaja Aihe: Facebook sekoilee Ubuntu päivityksen jälkeen  (Luettu 1691 kertaa)

ToniO

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Facebook sekoilee Ubuntu päivityksen jälkeen
« : 20.05.13 - klo:16.45 »
Terve!

Olen uusi palstalla kun halusin tulla hakemaan apua asiasta ehkä paremmin tietäviltä. Käytin hakua, mutta ei onnistanut ainakaan muutamana yrittämän jälkeen.

Onko muilla alkanut Facebookissa pomppimaan ehkä 20 minuutin välein viesti:

Success
SECURITY WARNING: Please treat the URL above as you would your password and do not share it with anyone.

Enkä saa tuota mitenkään pois. Chrome availe tuota tosiaan jatkuvasti uuteen tabiin, vaikka selain itsessään ei olisikaan auki. Päädyin asiasta keskustelemaan tänne, kun tämä ongelma alkoi ilmaantua 13.04 ubuntun päivityksen jälkeen, ja myöskin jos FB ei oo kirjautunut, niin se uusi tabi avautuu ja puhuu jotain ubuntu-sovelluksesta.

Koitin nyt poistaa myös verkkotilejä FB:iin ja twitteriin liittyen, mutta en vielä tiedä auttaako tuo..

Kiitokset avausta!

matsukan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2148
    • Profiili
Vs: Facebook sekoilee Ubuntu päivityksen jälkeen
« Vastaus #1 : 20.05.13 - klo:21.57 »
"That is not a malware warning, it does not indicate anything malicious.  That is a warning from Facebook basically to you regards the way you are connecting to Facebook.  There is going to be a gadget on your blog where you connect to Facebook.  No idea why it would suddenly start generating the warning -- best guess would be Facebook has rolled out a security change to their API and the code being used in that gadget has not been updated to work with the new API"

Käytätkö jotakin FB API?

Jos et halua käyttää FB gadgettejä käytä ghostery tyyppisiä palikoita näiden blokkaamiseen. Minäkin käytän ja olen tyytyväinen tuohon.

http://www.ghostery.com
« Viimeksi muokattu: 20.05.13 - klo:21.58 kirjoittanut syrtek66 »
Pohjois-pohjanmaa
-- motto:  backupin tarve huomataan aina liian myöhään

Kuhitsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Facebook sekoilee Ubuntu päivityksen jälkeen
« Vastaus #2 : 05.06.13 - klo:13.36 »
enpä tiä liittyykö asiaan, mutta mulla ei ennää päästä ees facebookkiin viimesimpien päivitysten jälkeen. myöskään tämän keskustelupalstan osat ei enää toimi. pitää aina heittää wintoosalle ku on jotain asiaa :D

ajatuksia jos on, niin olen valmis kokeilemaan. (lubuntu ja 12.04 lts käytössä)
Lukihäiriö vaikeuttaa tekstin tuottoani,

"it spoke to the schizophrenic in me... well... two of them actually."